1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M: HTC Wildfire

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja Quicksilver, 27/6/11.

1. Quicksilver

Tykkäykset:
    0
    Kaupan kohde?
    M: HTC Wildfire ​
    Takuu?
    Tehtaan takuu 12kk ​
    Kuitti?
    Löytyy ​
    Kytky?
    Kyllä ​
    Kunto?
    Hyvä ​
    Vaihto?
    Ei vaihtoa ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    Nyt laatikonpohjalta löytynyt punainen HTC wildfire. Puhelin siistissä kunnossa, jälkeä on, että on käytetty, mutta ei naarmuinen, lommoinen yms. Näyttökään ei naarmuinen vaikka käsittääkseni käytetty miltei vuoden päivät. Takuuta puhelimessa on tehtaan puolelta siis 11/2012 asti. Itse olen käyttänyt viikon puhelinta testimielessä ja voin todeta, että toimii. Näppäimet toimivat, näyttö toimii, verkkoyhteydet toimivat. Näin olen todennut viikon käytön jälkeen. Eli pöytälaatikkoon siirtynyt uuden puhelimen tieltä, ei sen takia, että olisi hajalla. Puhelin syynätty lattiasta kattoon, enkä mitään vikaa ole löytänyt.

Mukaan puhelin, laturi, akku, muistikortti mallia 2 gb, yms. mitä nyt pakettiin kuului alussakin. Handsfree-setti ei kuulu pakettiin. Toisaalta tuohon johdolliseen sekamelskaan ennemmin sotkeutuu, kun saa kädet vapaaksi.

Speksit löytynee forumia selailemalla. ​
    Hintapyyntö?
    120e + postikulut ​
    Sijainti?
    Savitaipale ​
    Toimitustavat?
    Posti, nouto ​
    Myyjän nimi?
    Tero Kekki ​
    Myyjän sähköposti?Myyjän puhelinnumero?
    - ​

EDIT: Tarjouksia kuunnellaan myös. Myynnissä ensiviikonloppuun asti, jolloin lahjoitan sen perheen sisälle, mikäli ei ostotarjouksia tullut.

2. Marko77

Tykkäykset:
    0
    Mikä kytky tuossa on?

Jaa tämä viestiketju