1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M: HTC Touch Diamond *MYYTY*

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja un5k4, 28/12/08.

1. un5k4

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs puhelimen tarina menee näin. Olin kokeilemassa erilaisia ns. keitettyjä rommeja tähän puhelimeen, jotta olisin saannut selville niiden erot ja mikä on se paras omaan käyttöön. Fläshätessäni edellisen rommin päälle uuden kaikki sujui siihen asti hyvin kunnes puhelin täytyi uudelleen käynnistää ohjelmien asennuksen yhteydessä. Eipä enään käynnistynytkään.
    Epäilen syyksi sitä, etten tehnyt hard resettiä edellisen rommin asennuksen yhteydessä, vaikka tämä tulisi tehdä aina. Asensin siis jo seuraavan rommin päälle, tekemättä lainkaan hard resettiä.
    Olen koittanu hard resettiä jälkeen päin, pitää akkua pois paikoiltaan muutaman päivän yms. taikakeinot. Mikään ei vain tunnu auttavan. XDA-developerssin foorumilla oli juttua JTAG-ohjelmoinnista, jonka avulla puhelimen saisi jopa henkiinkin. Oma aika, kiinnostus sekä välineet eivät riitä moiseen operaatioon.
    Mikäli omaat kyseiset välineet niin tässä oiva projekti, tai jos omistat muuten viallisen timantin ja olet varaosien tarpeessa niin tässä tilaisuutesi. Kyseessä siis muuten täysin ehjä puhelin, jossa ainoastaan rommi mykkä.
    Otan tarjouksia vastaan joko tänne, YV:llä sekä sähköpostilla.
    Kauppaan kuuluu itse puhelin sekä kaikki sen mukana tulleet oheismateriaalit mm. laturi, ohjekirjoja, cd-levyjä, varastylus jne.
    Tuote sijaitsee Kokkolassa, josta nouto sekä posteljooni myös kulkee ympäri suomen.

2. un5k4

Tykkäykset:
    0
    Pidetään nyt muitakin ajantasalla tarjouksien suhteen, elikkäs Jukkus tarjonnut 50€ yksityisviestin välityksellä.
    Kuten hänellekkin sanoin, niin tarjouksia otetaan vastaan hetken aikaa. :)

3. un5k4

Tykkäykset:
    0
    Otetaas tämä ylös.

4. un5k4

Tykkäykset:
    0
    Tehdään vaikka nyt niin, että tiistaihin mennessä korkein tarjous voittaa, tuolloin minun täytyy palata lomilta takaisin valtion firman tarjoamaan palvelukseen. :D

5. un5k4

Tykkäykset:
    0
    Puhelin myyty, 70€ tarjous vei voiton!

Jaa tämä viestiketju