1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M: HTC Touch Diamond 2

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja petriu, 10/10/10.

1. petriu

Tykkäykset:
    0
    Kaupan kohde?
    M: HTC Touch Diamond 2 - MYYTY!! ​
    Takuu?
    17.11.2011 ​
    Kuitti?
    On ​
    Kytky?
    Ei ​
    Kunto?
    Hyvä ​
    Vaihto?
    Ei ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    Myydään hyvässä kunnossa oleva Diamond 2, jossa vielä pitkästi takuuta jäljellä.

Alkuperäinen myyntipakkaus jäljellä, johon kuuluu laturi ja handsfree kuulokkeet.

Lisäksi pakettiin kuuluu erillinen handsfree, johon saa omat 3,5mm kuulokkeet kiinni ja usb-johdon.

Pakettiin kuuluu myös 2 silikoni kuorta ja puhelin on ollut koko ajan suojattuna toisessa kuoressa.

Unohtui mainita että pakettiin sisältyy tottakai ohjekirjat,2 asennuslevyä ja vara stylus.

Hintapyyntö?
    MYYTY ​
    Sijainti?
    Toholampi ​
    Toimitustavat?
    Nouto, postipaketti, Matkahuolto ​
    Myyjän nimi?
    Myyjän sähköposti?
    Myyjän puhelinnumero?
    - ​

2. Aatelinen

Tykkäykset:
    0
    Kauanko akku kestää normikäytössä? Onko kuvia heittää? Tarjoan 110e + pkt.

3. petriu

Tykkäykset:
    0
    Noin vuorokauden kestää normikäytössä. Ei ole yhtään kuvia puhelimesta, mutta hyvässä kunnossa on minun mielestä. Voin tarvittaessa jonkun kuvan ottaa, jos tarvetta on.

Tarjous on liian alhainen, kun melkein nelinkertaisen hinnan maksoin puhelimesta 11 kuukautta sitten...

4. Aatelinen

Tykkäykset:
    0
    Saako akunkestoa jotenkin nostettua?

5. petriu

Tykkäykset:
    0
    Saa varmaan jos ei kokoajan käytä 3G tai Wlania. Tai siten ostamalla suuremman akun.

Kyllä minulla välillä on akku kestänyt kolmekin päivää, jos ei ole netissä surffaillut paljoa.

Itse asun "maalla" jossa välillä on 3G kuuluvuus heikkoa ja silloin akku kuluu nopeammin, kun puhelin etsii signaalia koko ajan.

Jaa tämä viestiketju