1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M: HTC Desire Z + autoteline

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja Boiga, 24/3/12.

1. Boiga

Tykkäykset:
    4
    Kaupan kohde?
    M: HTC Desire Z + autoteline ​
    Takuu?
    alkaen 11/10 ​
    Kuitti?
    Löytyy ​
    Kytky?
    Ei ​
    Kunto?
    Hyvä ​
    Vaihto?
    Onnistuu, ja voin jopa maksaa väliä sopivaan vaihdokkiin (esim Iphone 4S tai uudempi andoid luuri) ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    Hyväkuntoinen Desire Z tarjolla, näppäimistön liuku toimii hienosti. Pientä klappia mutta ollut aina uudesta asti, ei juurikaan ole muuttunut käytön aikana. Hiusnaarmuja siellä täällä puhelimessa, kuitenkin työpuhelimesta kyse. Näyttö hyvässä kunnossa. Takuuhuollettu juuri kun ei enää käynnistynyt, vaihdettu ilmeisesti piirikortti sisälle ja softa päivitetty. Nyt toimii mutta kerkesin jo hommata uuden joten tämä tarpeettomana ja onhan tämä jo puolitoista vuotta ollutkin. Takuuta jäljellä ensi marraskuuhun asti. Vaihtoa voi ehdottaa myös muuhunkin kuin toiseen puhelimeen, tiedä jos jotain jännää tulisi vastaan :)

Mukaan tulee itse puhelin, aktiivinen autoteline (laturi kiinteästi, sekä nivelletty puhelimen teline), muistikortti, alkuperäinen pakkaus, laturi, kuulokkeet ja olen tämän itse ostenut. ​
    Hintapyyntö?
    200,- plus postit ​
    Sijainti?
    Seinäjoki ​
    Toimitustavat?
    Nouto, matkahuolto ​
    Myyjän nimi?
    Janne Kojo ​
    Myyjän sähköposti?Myyjän puhelinnumero?
    0504007238 ​

2. Boiga

Tykkäykset:
    4
    Nostetaan ja laitetaan muutama kuva. Eli voidaan mahdollisesti vaihtaakin johonkin toiseen puhelimeen välirahan kera :)

Liitetyt tiedostot:

Jaa tämä viestiketju