1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M: Acer aspire one 150 MYYTY

Keskustelu osiossa 'Myydään ja ostetaan sekalaista tavaraa', aloittaja projector, 28/4/09.

1. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1874
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli

Kone on Kreikasta ostettu hintaan 250€, eli ääkkösiä ei löydy. Mukaan tulee myös polttava USB dvd asema joka myös ostettu kreikasta hintaan 80€. Sekä suomesta ostettu 6 kennon tehoakku 90€ noin 2kk vanha ja kuitti mukaan sekä löytyy myös tuollainen pieni olkalaukku mihin mahtuu kone,laturi,dvd asema ja vaikka minikovo :). Jos pikaisesti saan koneelle ostajan niin voin laittaa 160gb minikovon mukaan. Koneella itsellään on ikää noin 2-3kk ja täysin kunnossa, sisäisesti kuin myös ulkoisesti.

Kone majailee tampereella ja sieltä sen voi tulla noutamaan, mutta eiköhän kustikin polje.

hintaa olin ajatellut noin 250€ jos tuntuu pahalta niin tarjoa.

Yhteydenotot mieluiten s-postilla osoitteeseen paallikko1@gmail.com mutta seuraan myös foorumia lähes päivittäin.

Edit: unohtu mainita että tämä on linux versio joten xp lisenssiä ei tule mukana ja muistit olen laajentanut 1.5 gigaan.

Jaa tämä viestiketju