1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Luotettavin puhelinmerkki

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Jack_Sparrow, 27/12/06.

1. Jack_Sparrow

Tykkäykset:
    0
    (en löytänyt tällasta threadia, eikun lukkoon vaan jos löytyy jo)

Onkohan kellään luotettavaa tietoa siitä, minkä puhelinvalmistajan tuotteisiin voi oikeasti luottaa ja mihin ei? Vai onko kaikki puhelinvalmistajat samalla viivalla?

Itse olen kyllästyny siihen että jokainen tällä vuosituhannen omistamani puhelin on käynyt huollossa, ois kiva jos löytyisi joskus joku toimintavarmuudeltaan vakuuttava puhelin. Ja joo, jätetään "mun enon veljen Siemenssi meni heti rikki joten se on huono merkki"-jutut johonki muualle..

2. samumanu Vieras

En oo ite törmännä 100% luotettavaan tietoon missään mutta useita merkkejä(6 merkkiä malleja jo varmaan 100) käyttäneenä vain SE ja Samppa ovat olleet ilman vikoja, siis itseaiheutettuja vikoja ei lasketa.

3. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
  4. Jack_Sparrow

Tykkäykset:
    0
    Mielestäni aihe on aikalailla eri; tarkoitus keskustella eri merkkien luotettavuudesta yleisellä tasolla, kun taas tuossa keskustelussa keskustelu on enemmänkin siitä, mikä malli vastaa kenenkin tarpeita.

(toki mun motiivi on loppupäässä oman päätökseni helpottaminen, mut sillä verukkeella kaikki threadit voitais siirtää tuohon threadiin:D)

5. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Itse olen todennut, että Sony Ericssonit ovat ollet kestäviä ja luotettavia. Lähemmäs kymmenestä eri mallista kokemusta ja huoltoon ei ole tarvinnut viedä. Nokiaa en ole käyttänyt muutamaan vuoteen koska silloin kun vielä omistin Nokian puhelimia ne hajosi käsiin ja sekoili. Voi olla, että oli huonoa säkää ja varmaankin laatu parantunut nykyisellään. Samsungista ja Siemensistä en osaa sanoa mitään, kun ei ole kokemusta juuri lainkaan. Motorola oli hetken käytössä ja tuntui ihan kestävältä sen aikaa mitä käytin.

Tuskin tähän mitään oikeaa vastausta ole, mutta itsellä on parhaiten kestäneet Sony Ericssonit.

6. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230

Luulen että Vertut tai Nokian 1100 mikä mulla on ainoa puhelin mikä on ilman huoltoa 1,5v selvinnyt. uusista puhelimista kaikki on useempia kertoja makoillut huollonpuolella, maksan nykyään varmasti toimivista.

7. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Seuraavat puhelimeni ovat säästyneet täysin huolloilta. Lista vanhuusjärjestyksessä:

* Siemens S35
    * Siemens S45
    * Motorola T720i
    * Samsung P510 (tosin kävi sitten huollossa, kun heitin sen kännissä asvalttiin ja ajattelin ehkä korjata siitä kakkospuhelimen)
    * Samsung E730

Eli nuo ovat ainakin minulla olleet luotettavia malleja, tosin matkapuhelimissa on laatuheittoja mallienkin sisällä. Mikä toisella toimii ei välttämättä toisella enää niinkään.

8. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    Sony Ericssonit on luotettavimpia IMO

Jaa tämä viestiketju