Lumiaan omien karttojen aplikaatio?

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja PeeVee, 6/8/18.

1. PeeVee Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    3
    Lumia 1320 pitkään omistaneena tuli MML karttojen vapautumisen jälkeen uusi ongelma.
    Kartoissa ei ole enää järvien syvyyskäyriä. Minulla on aikaisempia karttoja ladattuna, joissa on järvien syvyydet. Nyt vaan en löydä lukuisista ohjelmista sellaista joka osaa näyttää ladattuja karttoja.
    Tuo puhelin on kuitenkin niin hyvä, ettei sen vuoksi vielä viitsi vaihtaa Androidiin.
    Tabletissahan nuo ladatut kartat saa toimiin muutamissa karttaohjelmissa.

Onko jollakin tietoa tai käytössä jokin kartta-aplikaatio Lumiassa, joka pystyy näyttämään MML ladattuja karttoja tai OZI karttoja offline.
    Olisikohan aika viimein vaihtaa puheli jo Androidiin?

2. peemvee

peemvee Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    5   0   0

Tykkäykset:
    179
    Puhelinmalli:
    Lumia 640DS, iPhone SE
    En ole varma täyttääkö 'maastokartat' ver. 2.12.8a (tekijä: Mika Suonpää) tarpeesi. Siihen saanee vielä ostaa alennushintaan lisäosia, koska Windows Phone -tuki lopetettiin 2017. Mulla on tuo sovellus toimittanut kartan virkaa, jos erillinen GPS-laite on jäänyt kotiin.

3. PeeVee Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    3
    Versio näyttää olevan 2.12.8b. En ole löytänyt mahdollisuutta ladata muita karttoja kun mitä maastokartat valikosta olen ladannut.
    Muutenhan tuo toimii hyvin.
    Maanmittauslaitos poisti vesien syvyydet kartoistaan, koska ne eivät ole saman laitoksen omistamia tai joku sellainen juttu se oli. Kiinnostaisi Saimaan vesistö.
    Näkyykö versiossa 8a syvyydet tai jollakin maksullisella lisäosalla?.

Kysyinkin b.bark sivulta vesien karttoja. Ne saakin näkyviin: Suomi, Liikenneviraston merikartat, näyttääkin Saimaan syvyydet ja laivaväyläylät. Hyvä juttu.

Viimeksi muokattu: 7/8/18
    peemvee tykkää tästä.

Jaa tämä viestiketju