1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Lumia 950 vai 950 XL

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja esapuhakka, 30/9/16.

1. esapuhakka

Tykkäykset:
    19
    Puhelinmalli:
    N8, N9, 925, 930, 950 XL
    Olen pähkäillyt kumman hommaisin 930 kaveriksi. Kun asun kuumassa maassa niin puhelin luonnollisesti kuumenee helposti. En löytänyt puhelinten speksesistä sitä jäähdytys ominaisuutta jota jossain on mainostettu 950XL puhelimessa. Jossain myynti ilmoituksessa sanottiin että molemissa on nestejäähdytetty prosessori. En löydä kuitenkaan Microsoftin sivuilta kumallekaan puhelimelle moista ominaisuutta. Onko jollain tietoa tai kokemusta asiasta.

2. nistop Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    611
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Tässä videolla näkyy (alkaen kohdasta 2:15) jäähdytystoteutus XL mallissa. Eli ei siellä nestettä pyöri.

3. zSx Rauhaton jäsen

Tykkäykset:
    838
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Eipä tuo video nyt mitään kummoista todista, tästä oli aikanaan juttuakin muistaakseni että ei sieltä nyt mitään pitäisi solkenaan virratakaan, onhan se mahdollista että jäähdytysaine on jotenkin paineistettu tms. ja että se ei esim. esiinny huoneenlämmössä nestemäisenä. Taisi myös olla näin että tuota tekniikkaa käytetään vain silloin kun puhelin on Continuum dockiin kiinnitettynä?

Olen itse huomannut että lasi- ja metallipinnat johtaa lämpöä laitteesta paljon paremmin kuin muovipinnat, en tiedä sitten mikä materiaali on parasta... Ihan eri tavalla lämpenee esim. lasisilla etu- ja takakansilla varustettu Honor 8 kuin esim. sisarmalli P9 jossa ei ole lasista takakantta.

Suoran auringonvalon paikat esim. helteisen webkahvilan terassilla ja tuuletuksen puute varmaan isoimmat jumit aiheuttaa kuumissa maissa.

4. dale.jr

dale.jr Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    201
    Puhelinmalli:
    950 DS, Erifon
    Aivan sama kumman otat. Kumpikaan ei kuumene yhtä paljon kuin 930

Jaa tämä viestiketju