1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Lumia 930 vai joku kilpailija

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja akkuj, 17/11/14.

1. akkuj

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia L
    Pikkuhiljaa olisi tarvetta päivittää tuo 1,5v palvellut Xperia L uudempaan luuriin. Topicceja on tullut kahlattua läpi täällä ja muualla, mutta silti piti tehdä oma. Hakusessa on siis n.400€ hintainen luuri, jossa painoarvoa laitan seuraaville ominaisuuksille:
    -peruskäyttö jouhevaa,nykyinen varailee muistia itsekseen ja jumittaa suht usein.
    -kamera kohtuu hyvä "arkikäyttöä" varten, nykyisessä hyvä ainoastaa kirkkaassa päivänvalossa.
    -en tarvitse juurikaan erikoisempia lisäsovelluksia, pelejä yms,

Olen kuullut paljon hyvää tuosta WP:n toiminnasta arkikäytössä, ja olen jonkin verran käyttänyt WP 8.1 Lumia 625 alustassa ja tuntuu jo siinäkin pyörivän jouhevasti. Toisaalta olen ollut tyytyväinen tähän Sonyyn, ettei ole ollut isoja ongelmia ja puhelin on kestänyt hieman kolhimistakin. Lähinnä tuo Androidin bugittaminen on ärsyttänyt.

Olen nyt käynyt vertailua lähinnä tuon Lumia 930 ja Z1/Z2 mallien välillä, vai onko täällä heittää vielä jotain mustaa hevosta tuohon hintaluokkaan.

2. jaripi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    210
    Puhelinmalli:
    Lumia 920 & 1520
  3. tmr97 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    66
    Android 5.0:n ART poistaa roskankeruun aiheuttamat lagit. Kun vielä valitsee mallin, jossa 2GB muistia, niin sitä parempi.
    Musta hevonen: Cyberphotolla on ollut useana viikonloppuna Xperia Z3 compact 399 €:lla. Kameran erottelu on selvästi Z1 ja Z2 malleja parempi manuaalitilassa.

Jaa tämä viestiketju