1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vaihdettu Lumia 925 (Harmaa) <-> Android

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja zuntio, 13/9/14.

1. zuntio

Tykkäykset:
    0
    Takuu:
    Voimassa. Hankintapäivä 30.1.2014
    Kuitti:
    Löytyy
    SIM-lukittu:
    Ei
    Väri:
    Harmaa
    Kunto:
    Tyydyttävä/Hyvä, pientä hiusnaarmua siellä täällä. Yläreunasta ja kulmasta hinkkautunut väriä pois, ks. kuva.
    Vaihto:
    Samsung Galaxyn valtavirtapuhelimet kelpaa vaihdossa. Helppo rootattavuus painaa eniten. Galaxy S3 ja S4 kiinnostaa. Kunnon ei tarvitse olla mintti, esmes hiusnaarmut näytössä ja kolhut rungossa OK, kunhan näyttö luettavissa ja kaikki toimii.
    Hintapyyntö:
    200
    Sijainti:
    Pihtipudas
    Toimitustavat:
    Nouto, Vaihto/luovutus kasvotusten, posti
    Myyjän sähköposti:
    zuntio AT gmail PISTE com
    Tarjoa rohkeasti. Reissaan aika paljon ympäriinsä Keski-Suomi/Pirkanmaa/Pohjanmaa-akselilla. Yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostiin. Katsotaan siis tapauskohtaisesti toimitus- ja maksu-/vaihtomenettelyt. Ensisijaisesti siis vaihdetaan helposti customoitavaan android-luuriin.

Ei sanan varsinaisessa merkityksessä kytky, vaan hankittu luottokaupalla Saunalahdelta. Takuutodistus mukaan luonnollisesti. En myy rahapulan takia enkä minkään tiedossa olevan vian takia; olen vaan kasvanut Windows Phonesta ulos. Puhelin on normaaleja käytönjälkiä (kuvassa) lukuunottamatta loistavassa kunnossa. Ei ole altistunut kosteudelle, iskuille tai kusipäiselle käytökselle, vaan on yritetty kopeloida kuin kipeää pillua. Välillä vaan sattunut savukkeensytytin sujahtamaan samaan taskuun.

Mukaan tulee kaikki muu alkuperäisestä myyntipakkauksesta, paitsi alkuperäinen handsfree. Sen olen onnistunut hukkaamaan. Et sinä tosin sitä olis halunnutkaan, ku minun korvat tuottaa niin mahdottomia määriä vaikkua. Ostajan/vaihtajan niin halutessa, mukaan tuollainen erittäin huonolaatuinen, keinonahkainen flipcase. Rumakin kuin perkele. Lisäksi olen ebaysta tilannut tälle musta silikonikehyssuojan, joka myös toimitetaan, kun se minulle Kiinalasta saapuu. Saatpa tuollaisen auton tuuletinsäleikköön kiinnitettävän puhelintelineenkin, jos haluat.

Käyttöjärjestelmäksi päivitetty Windows Phone 8.1 Cyan (8.10.12393.890). Flashaan puhelimen ennen luovutusta täydellisen sileäksi, jonka jälkeen puhelin boottaa seuraavalla käynnistyksellä juurikin tuohon käyttöjärjestelmään.

Ohessa pari kuppaista iPadilla otettua kuvaa puhelimen kosmeettisista haitoista. Parempia kuvia pyydettäessä.

Viimeksi muokattu: 13/9/14

Jaa tämä viestiketju