1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Lumia 920 digitizer ei toimi

Keskustelu osiossa 'Puhelinklinikka', aloittaja Tuira90500, 4/10/14.

1. Tuira90500

Tuira90500

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Aloin vaihtamaan kahteen Lumia 920:seen digitizeria, mutta nämä eivät toimi. Voiko olla totta, että mulla on 3 kappaletta jotain käyttämättömiä digitireita, mutta mikään näistä ei toimi vaan voiko vika olla jossain muualla? Näihin puhelimiin ei viittis kauheesti upottaa rahaa joten kiva olis saada nämä toimiin. LCD:t toimii kunnolla joten niissä ei oo mitään vikaan.

2. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Moi, olisikohan tästä kyse. Käytän vain alkuperäisiä osia eli ei ole omalla kohdalla tullut moista vastaan.

3. Tuira90500

Tuira90500

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    LCD näyttää olevan kunnossa, mutta voiko se johtua tuosta LCD:stä tämä ongelma? Itse kyllä kallistun tuon puoleen mitä tuossa linkissä oli, mutta myyjä epäilee molempien puhelimien emolevyn olevan rikki. kaikki muuhan noissa puhelimissa toimii paitsi ei tuo kosketus.

Vanhassa rikkinäisessä toimii alanäppäimet, mutta nämä uudet ei sano mitään.

Viimeksi muokattu: 5/10/14
  4. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Oletko kokeillut kytkeä digitizerin liitintä kiinni ilman että laitat päälle sitä punaista muovirekkulaa ja takakuorta?

5. Tuira90500

Tuira90500

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Oon kokeillut ja ainoastaan tuo yksi alkuperäinen reagoi noista alanäppäimistä niin kuin minulle tuotaessakin. Mitä nyt selvitellyt niin OEM ei meinaakkaan kaikissa tuotteissa alkuperäistä kuten olen luullut.

6. jaripi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    210
    Puhelinmalli:
    Lumia 920 & 1520
    Mä vaihdoin yhen LG G2 puhelimen näyttöpaneelin vähän aikaa sitten - vasta 3.näyttöpaneeli toimi :p

Ekassa ei toiminnut kosketus kunnolla (ebay:stä), tokassa ei ollut kun viivat näytöllä (jenkeistä) ...

Halvemmaks ois tullut vaihtaa virallisessa huollossa, mutta kokemus toikin ...

Ihan hyvä puhelin toi LG G2, mutta suosittelen käyttämään jotain suojaa sille ...

Jaa tämä viestiketju