1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Lumia 800 päivitys

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja epäkesko, 29/4/14.

1. epäkesko

epäkesko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    32
    Emännän ensimmäinen "älypuhelin" alkaa kaipaamaan päivitystä.
    Vaatimuksia olisi:
    - hyvä kamera, perheessä pikku väkeä joten on mukava että saadaan kuvia ja videota talteen
    - mielellään saisi löytyä muistikorttipaikka
    - helppo käyttöisyys, käyttäjä tottunut WP:hen niin se olisi jatkon kannalta tietenkin helppo
    - hyvä akun kesto, tässä nyt ei kuitenkaan kauhean isoja eroja taida tämän päivän puhelimissa olla
    - ei ihan älytön halko
    - hintaluokka 200 - n. 300 e.

Itse olen miettinyt jotakin seuraavista:
    - L625 , tässä epäilyttää kameran laatu. Muuten natsaisi hyvin. Käytännön kokemuksia tämän kamerasta?
    - L925, nippa nappa voisi mahtua budjettiinkin. Tallennustilan ja korttipaikan puute miinuksia, kamera ja näyttö plussaa.
    - Sampan S3:nen, kamera riittäisi varmasti ja muutkin ominaisuudet. Mutta en tiedä miten käyttäjä oppii anteroon ja kun itsellläkin on WP-luuri mielessä seuraavaksi työpuhelimeksi niin voisi olla jotakin etua jos olisi emännälläkin WP.

2. pume

pume Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1881
    Puhelinmalli:
    Vaihtuupi kohtuu usein
    Lumia 720. Kamera ihan ok ja akkukesto varsin hyvä.

3. teemupa

teemupa Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    405
    Puhelinmalli:
    galaxy note 3
    Lumia 720 suosittelen minäkin. Itse hyppäsin lumia 800:sta 720:seen ja oikein tyytyväinen olen ollut.

4. jviirret Vieras

Osta S3, turhaa jännittää androidin käyttöä kun ekaluokkalaisetkin oppii sen ongelmitta.

b1mpo tykkää tästä.
  5. jartsuli Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    355
    Kameran osalta semmoisia havaintoja että mikäli kuvaa videota sisätiloissa käyttäen ledia kuvausvalona niin s3 tekee hommansa paremmin kuin esim lumia 1020 siitä syystä että sampan ledi on kirkkaampi.

En tiedä sitten noiden lumioiden ledistä joissa ei ole xenon salamaa.. niissä saattaa ledi olla järeämpi kuin 1020'ssa.

6. epäkesko

epäkesko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    32
    L720 voisi olla hyvä peli, mutta ainakaan äkkiseltään en enää löytänyt sitä myynnistä?
    Ja onhan toikin kyllä totta mitä jviirret kirjoittelee..

7. Averell

Tykkäykset:
    11
    Puhelinmalli:
    Lumia 800
    Itse symbianista L800:een ja siitä L1020:een siirtyneenä suosittelen WP:ssä pysymistä. Anteroita olen joutunut työpuhelimena käyttämään ja harmaita hiuksia niistä saanut. Jos erinomaisen kameran haluaa niin kannattaa venyttää budjettia L1020:een tai sitten tuo L925. Tällaisena kuvaustaidottomana olen saanut erinomaisia kuvia lapsistani nykyisellä puhelimellani.

Jaa tämä viestiketju