1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Lumia 720 salasanan purku?

Keskustelu osiossa 'Puhelinklinikka', aloittaja Miirunen, 7/9/13.

1. Miirunen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 720
    Tietääkö kukaan miten saa purettua salasanan Lumia 720 puhelimesta? Ilmeisesti puhelin täytyy viedä huoltoon, mutta haluaisin viedä jonnekin, joka osaa sen nopeasti hoitaa ja myös hintaa mietin, että mitä se maksaa? Tarina on se, että mun Lumia oli huollossa dna liikkeen kautta (meni takuuseen) kaksi viikkoa ja kun sen sain takaisin puhelin kysyi salasanaa. Jota en ole todellakaan itse sinne laittanut. Dna kaupan asiakaspalvelu oli todella tökeröä ja ainoa vaihtoehto mikä minulle annettiin on lähettää puhelin takaisin huoltoon! Ja taas menee se kaksi viikkoa... Kun kysyin miten on mahdollista, että puhelimessa on salasana minulle sanottiin vain, että ehkä huolto on siihen sellaisen laittanut?? Käsittämätöntä! En todellakaan haluaisi odottaa taas kahta viikkoa tämän takia. Asun Turun alueella, mutta ilmeisesti Puhelinklinikka on nyt kesälomalla. Mikä muu paikka täällä osaisi auttaa nopeasti?

2. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
  3. Miirunen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 720
    Suur kiitos! Kokeilen vielä tänään. :)