1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Luetut viestit

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja rutina, 22/3/04.

1. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Foorumi ei merkitse luettuja viestejä valkoiseksi, kuten sen pitäisi, vaan muuttaa luetut takaisin keltaisiksi, eli lukemattomiksi.. Jonkun aikaa voi pysyä luettuina, mutta kyllä ne aika nopeasti pompsahtaa taas lukemattomiksi.. Missä vika? Onko muilla samnkaltaisia probleemia?

2. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Välillä (selain ilmeisesti kaivaa jotain vanhaa sivua muistista?) näkyy lukemattomina, mutta refresh-napilla on viime aikoina korjautunut. Joskus tämän uuden softan alkuaikoina oli kiusallinen onglema kun sivun päivittäminenkään ei aina välttämättä tuonut uutta versiota näkyviin.

3. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Hieman päinvastainen ongelma. Jostain syystä kaikki viestit ovat nykyään luettuja.

4. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Minulla on threadin aloittajan kanssa samanlaisia ongelmia.

5. Black

Tykkäykset:
    0
    Minulla ei mitään ongelmia tuon kanssa!

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Välillä foorumi unohtaa luetut viesti tiettyn ajan verran taaksepäin, jos merkitsee jonkin "foorumin" tai kaikki luetuksi niin tieto pysyy siihen saakka muistissa, mitkä merkattu kokonaan luetuksi.
    Joskus mutta harvemmin saattavat kaikki merkaantua luetuiksi, tällöin lähinnä siitä kyse että session alkaa alusta, eli mahdollinen palvelimen jonkin asteinen softan "resetoituminen".

7. Derryth

Tykkäykset:
    5
    Minulle on yhtäkkiä ilmestynyt tuo sama ongelma, enkä oikein ymmärrä tästä selityksestä, että mitä tapahtuu.

8. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Samaa juttua olen huomannut itselläni viime päivinä (käyttämäni selaimet Mozilla Firefox 0.8/IE 6.0): ehkä ihan tuorein kunkin alueen threadi saattaa vielä olla keltaisena, mutta loput sitten valkoisena, vaikka olisi kymmenittäin lukemattomia viestiketjuja.

Jaa tämä viestiketju