1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

LUETTUA JA AJATELTUA

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja ajantawarat, 7/5/03.

1. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Näitä jorinoita kun lukee ja analysoi hieman tarkemmin niin tulee mieleen hieman negatiivinen kuva oman merkin piilomainonnasta.Täällä on joitakin alan ammattilaisia? joilla on joka lauseessa ja aiheessa tapana kiitellä "omaa merkkiä" ja mollata sekä pilkata joitakin muita,onko tämä jotenkin yleistynyt piilomainonta tapa vai?

pian nähdään että se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa ;o)

ottaisitte oppia ESASTA hän suhtautuu tuotteisiin neutraalisti eikä yötä päivää hauku joitakin merkkejä ,olisiko syy että hän on monimerkkimyyjä,joillakin kirjoittajilla ei ehkä ole kuin se omakullankallis.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No itseasiassa jos on omistanut esim jonkun todella surkealla käyttöliittymällä varustetun motorolan, niin siitä jää helposti "paha maku" suuhun, ja ei helpolla osta enää motoa, eli moto siis on ko. henkilön silmissä p*ska
    Vai voitko väittää toisin?

ps. itse en hauku yötä päivää mitän merkkiä, vaan mie nukun öisin

LOL

3. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    niinpä

olet oikeassa mutta lähinnä tarkoitin näitä kauppiaita jotka työkseen myyvät joitakin uusia puhelimia,käyttäjällähän on yleensä omakohtaiset kokemukset omasta riippakivestään

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    En tiedä, itse en mollaa mitään, mutta vertailen raa'asti käyttökokemuksieni perusteella joitain merkkiä/mallia jne. Kaikilla on hyvät ja huonot puolensa, eikä täällä melkeinpä kukaan mitenkään mollaa mitään merkkiä niin selvästi.

5. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nyt tietysti syytetään puolustelusta, mutta useimmat mollaukset kohdistuvat suurimmaksi osaksi johonkin tiettyyn puhelinmalliin eikä koko merkkiin (vaikka en nokiaa ostaisikaan :)) Tyyliin:

Kumman ottaisin???

-otan nokia 5210

-- eiku älä ota nokiaa se on surkee ota me45...
    jolloin nokian "mollaus" kohdustuu ennemminkin vain 5210:iin

Ja tottakai, miksei saisi puolustella omaa merkkiää, ja kertoa jos on ollut huonoja kokemuksia muista merkeistä, itse kun luulin että tämä oli koko foorumin käyttötarkoitus. Kerrotaan hyvistä ja honoista puolista. Ja tottakai kun (jos) ikinä saan hankittua SAMSUNG:in P410 (PARAS puhelin miesmuistiin) niin tule foorumille bostailemaan ja haukkumaan muut mallit ja merkit pystyyn.

PS. herjat usein koskevat jonkun kyseisen mallin ominaisuuksia : Ei BT:tä --> siispä ihan pa*#¤a meiningillä.

Edit: laitetaan vielä parit smailit :)))

6. wheany

Tykkäykset:
    0
    Aika usein takana taitaa olla se, että kun on puhelimen ostanut, sen on oltava hyvä. Eihän kukaan osta huonoa puhelinta, sillä huonon puhelimen ostaminen on tyhmää.

ET KAI SÄ VÄITÄ ETTÄ MÄ OLEN TYHMÄ?

7. Mantere Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Itse myyn Nokiaa ja Samsungia atm, mutta en pidä kyseisiä malleja silti niiiin loistavina, että olisi varaa haukkua muita merkkejä =)

8. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Loppupelissä täällä kaikki esittävät vain omia mielipiteitään. En ole vielä ainakaan huomannut, että kauppiaat esittäisivät firmojensa/ketjujensa nimissä mitään, niin pos kuin neg -ajattelua.

Itse käytän Nokiaa ja Siemensiä parhaillaan, ja avoimesti sanon Nokiaa paskaksi, koska se minun mielestäni on sitä. Se on vain minun mielipiteeni, muut saavat käyttää sitä mitä tahtovat, koska se ei ole enää minun asiani. =)

9. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Ehkä on syytä pitää mielessään aina jonkinlainen lähdekritiikki ja tarkistaa erilaisten väittämien perustelut eikä alkaa ojentaa käyttäjiä mielipiteistä. Eri käyttäjillä voi samoista palveluista ja tuotteista olla hyvinkin erilaisia kokemuksia ja kyllä niitä voi vapaasti jakaa nettipalstojen välityksellä. Väistämättä usea myyjä / muu läheisesti tuotteeseen kytköksissä oleva henkilö vetää kotiinpäin, mutta on lukijallakin jokin vastuu lukemansa tekstin "suodattamisesta" ottaen huomioon nimenomaan kirjoittajan mahdolliset tarkoitusperät. Aika pientä on varmaan lisämyynti / imagonrakennus mm. tämän palstan kautta.

10. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Itselläni tulee pidettyä aika paljon Siemensin puolta, mutta se johtuu siitä syystä, että minulla on niin hyvät kokemukset kyseisen merkin puhelimista. Firmamme myyntivalikoimissa on Nokia, Siemens, SonyEricsson, Panasonic, Motorola ja Samsung, joten sitä kautta on tullut tutustuttua ainakin jonkin verran joka merkin laitteisiin myös niitä käyttämällä.

Jaa tämä viestiketju