1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

LPOY:n Dna City:n "soitonsiirto"

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Tommi, 13/8/02.

1. Tommi

Tykkäykset:
    0
    Moi! Kummallinen ominaisuus tässä Lännen Puhelimen DNA City -tuplakortissa. Kun vaihdan liittymätyypin Citystä DNA:n perusliittymään enkä ole tilannut soitonsiirtoa, niin silti ensimmäinen Cityyn soitettu puhelu tulee läpi DNA:han. Toisella kertaa tulee ilmoitus, että puhelimeen ei saada yhteyttä. Soitin asiasta Lännen Puhelimen asiakaspalveluun, koska halusin tietää veloitetaanko minua tällaisista puheluista. Soitonsiirrothan ovat tuplakortin käuttäjälle ilmaisia vain DNA:sta Cityyn. Asiakaspalvelussa tarkistivat, että soitonsiirtoa ei ole tosiaan kytketty ja kehottivat tilaamaan puheluerittelyn, jotta voin tarkistaa onko minua veloitettu siirtyneistä puheluista. Muuten vain ihmettelivät tilannetta.

Lieneekö joku bugi jossain, kun tilanne ei päivity ajoissa? Itseäni tuo ominaisuus ei häiritsisi (itse asiassa se olisi varsin kätevä), mutta hyvä olisi tietää veloitetaanko minua noista "siirtyneistä" puheluista vai käsittääkö laskutus ne Cityyn soitetuiksi. Onko kellään kokemusta/tarkempaa tietoa asiasta?

2. Slotte

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    UVTC.com; Laadukkaimmat 900 MHz matkaverkot Suomes Ruotsis &Norjas; puolisol dna 5½ vuoden asiakkuus
    Turha kommentti

Täälläpäin varsinkin virtuaaleilla operaattoreilla ruukaa olla sellainen menettely että soitonsiirrot kun on poistanut, niin 1 puhelu sujuu hyvin, tai 1 varuullaoloaikakerta (harvoin huomaan eron), toimii hyvin eikä siirry, mutta seuraavalla kerralla kaikki puhelut siirtyy vastaajaan sekä *61* että *62* & varmaan myös *67*, se on ihan järkyttävää. Mua suututtaa ne jotka heti jättävät ääniviestin piittamatta tuleeko mulle kalliiksi kuunnella. Suur-Oulussa kuuntelu maksoi 1 - 27 snt/min, & kerran en voinut laittaa kännykkää pois päältä kuin 2 minuuttia niin tuli 2 ääniviestiä samalta henkilöltä & usein mulle myös sanellaan päivämäärät & kellonajat & numerot vaikka sekin kuuluu muutenkin.

3. Pakana

Tykkäykset:
    0
    No jos sitä vastaajaa käyttää niin olisi syytä olla varaa myös kuunnella niitä viestejä. Jos ei ole varaa kuunnella niin heivaa koko vastaaja. Jos niillä on tärkeää asiaa ne kyllä soittaa uudestaan.

Jaa tämä viestiketju