1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Loisto-operaattori DNA

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja raaka-arska, 2/11/02.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. raaka-arska

Tykkäykset:
    0
    ;D Itse olen ollut dna:n asiakas jo yli vuoden ja mielestäni olen saanut parasta palvelua suomalaisista operaattoreista. dna on saanut toisinaan liian herkästi negatiivista palautetta, mutta kuinka moni muistaakaan, että dna aloitti toimintansa vasta 2001 alussa ja tuli täysin uutena vaikealle markkina-aluelle. kuinka moni teistä palstalla kirjoittajista edes muistaa, millaista sotkua oli mm. soneralla ja radiolinjalla, kun ne aloittivat muinoin? toisella tosin sotkut lisääntyy, mitä kauemmin operaattori on ollut pystyssä... itse olen saanut dna:n asiakkaana todeta konkreettisesti, kuinka dna on TODELLAKIN ON EUROOPAN HALVIN ja aspassa hoidetaan asiakkaat iloisella mielellä ja ammattitaidolla. jonotusajat ovat toisinaan pitkät, mutta toisinaan kaikki aspat tökkii. harvemmin silloinkaan varmaan on kyseessä työntekijät, eikös tässä maailmassa enemmänkin onkelmia ole noitten koneitten kanssa? kahdesti on lyöty luuria korvaan myös muilta operaattoreilta ja monesti olen kuunnellut mykän linja huminaa kymmenenkin minuuttia. tämä on minun mielipide, mutta kyllä dna vaan on uuttera ja sinnikäs operaattori, joka on lyönyt itsensä käsittämättömän lyhyessä ajassa läpi alati kovenevilla markkinoilla. Kommentteja, kiitos! Nim. Satisfied Customer

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0

Tässä taas tuli tekstiä sarjassamme täyttä paskaa.Joko itse olet Mediapuhelimessa töissä,tai (jätetään henkilökohtaisuudet pois)
    Rupes naurattamaan,että aspaan joutuu toisinaan odottamaan.Sinne joutuu aina jonottamaan ja onnekas olet, jos alle 10:n minuutin pääset sisään.Itse jouduin taas alentumaan ja avaamaan dna liittymän gprs paketin vuoksi.Liittymätiedot faksattiin tiistaina,nyt on lauantai ja edelleen kuuluu numerooni soitettua,että numero ei ole käytössä .Paskiaiset ei saa viiden päivän jälkeen vielä avattua yhtä liittymää.Ai niin se olikin Suomen parhain ja halutuin operaattori ja tietenkin on kuukauden jonot.Täytyy olla kärsivällinen ja toivoa jouluksi aukaistun,että pääsis uuden läppärin kanssa testailemaan;) Totuus on,että Sonera avataan heti,RL samana päivänä,kuten Teliakin,niin missä on vika,että joutuu odottamaan päiviä DNA:lla kerro hyvä mies.Tekniikkapuoli ja kalusto pitäis olla kunnossa,mutta ei vaan onnistu.
    Terv Ehkä pikkuisen raaempi-Arska,kuin sä;)

3. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itsellä on ollut Dna käytössä yli vuoden.
    Ja mitään muita kuin asiakassuhde kytköksiä ei itselläni ole.
    Ja kyllä joistakin vastoinkäymisistä huolimatta.On sanottava että hyvä operaattori,Ja edullinen.

Tuntuu johtuvan tuurista että millaista palvelua saa.
    Tai sitten osuu huono asiakaspalvelija kohdalle.

Se on kyllä totta että Soneralla linja aukeaa huomattavasti nopeammin.

4. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Nyt tulee Raaka-Janin mielispede josta en tingi: =)

Dna on ykkönen jos on pihi kuten minä. Jos taas on valmis maksamaan palvelunlaadusta(tähän suuntaan ollaan kuulemma menossa) niin mikä jottei muutkin operaattorit. Mulla on ollut Rl kuusi vuotta mutta Dna maratonin myötä Rl:n käyttö on jäänyt täysin nollaan. Viimeisen 12kk puhelinlasku on ollut 1.5euroa. Dna on aina käytössä ja rinkiin halutaan lisää jäseniä.

Arskan kanssa olen enemmän kuin samaa mieltä Dna:n aspan jonotusajoista. Ne ovat kertakaikkiaan kärsimättömän pitkät. Luulisi heidän pystyvän tekemään jotain tälle "kaikkien valituksien äidille".

5. tarmo_tiukka

Tykkäykset:
    0
    kyllä se on euroopan halvin kun harvoin saa yhteyttä verkkoon helsingissäkin ni mulla tulee euroopan halvimmaksi

6. huppu

Tykkäykset:
    0
    Kyllä pari kertaa olen DNA asiakaspalveluun soittaessani päässyt läpi suoraan ( n. klo 23 aikoihin ) päivälläkin ruuhka-aikana jonotus on ollut alle 10 min.

7. topiz

Tykkäykset:
    1
    Mulla ainakin dna on toiminut kuin junan vessa. Olen ollut asiakkaana jo puolitoista vuotta, eika mitaan valittamista. Aspaan olen pahimmillani joutunut jonottamaan 15min, mutta useinkin olen paassyt ihan suoraan, ja vielapa iltapaivalla. Toimii roaming taalla lanzarotellakin. :) Ja avaamisesta sen verran etta lahipiirissa on itseni lisaksi avattu muutama liittyma, ja ne ovat olleet auki noin vuorokaudessa.

8. referee

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6, z1compact
    Dna-liittymä käytössä jo puolitoista vuotta. Ainoa moite koskee jonotusta asiakaspalveluun vuorokaudenajasta riippumatta. Onneksi ei ole usein tarvinnut soittaa. Myönteinen kokonaiskuva tällä hetkellä.

9. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puolitoista on tullut jo tuossa hetki sitten täyteen ja edelleen olen tyytyväinen. Paitsi tosiaan tuo as.palvelun jonotus...

10. Tapza

Tykkäykset:
    0
    Itsellä kesti gprs -palvelun kytkentä kaksi viikkoa. Tällä ajalla soitin kolmesti aspaan ja sieltä luvattiin aina, että palvelu aukeaa samana päivänä. Nyt gprs kovassa käytössä ja eilen oli postiin tullu dna:lta asiakaslahjaksi t-paita ja muuta sälää. Kyllä he näköjään myös osaa hyvittää omat virheensä!

11. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Aikamoinen mainospuhe..... Tuo halpuus ei aina ole niin automaattinen asia, vaan siihen vaikuttaa moni asia. Toiselle on Dna halvin, toiselle ei. Se on ihan siitä kiinni, mihin ja milloin soittelee..

Itselläni on Dna-liittymä GPRS-käytössä järjettömän edullisen GPRS-hinnoittelunsa takia. GPRS on toisiin operaattoreihin verrattuna uskomattoman halpa käyttää. Mutta soittamiseen minulla ja vaimollani on Radiolinja, sillä se tulee halvimmaksi meidän käytössä.

Ja mitä tulee asiakaspalveluun jonottamiseen, voin sanoa, etten ole koskaan päässyt Dna:n asiakaspalveluun alle puolen tunnin jonotuksella. Esimerkiksi viime vuonna minulla ja vaimollani oli jonkin aikaa Dna myös puhumiskäytössä ja liittymäni lakkasi yhtäkkiä toimimasta. Jonotin vaimon liittymästä asiakaspalveluun n. 55 minuuttia (keskiyöstä lähelle yhtä) ja sitten luovutin. Kokemukseni mukaan muiden operaattoreiden asiakaspalveluun pääsee yleensä paljon lyhyemmän odotuksen jälkeen, kuin Dna:lle. Esimerkiksi, kun suljin Telian liittymäni, jouduin odottamaan vain 10 minuuttia.

12. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kuoottia editoitu lyhyemmäksi...

Mutta tuo 55min on ehdottomasti sellainen mitä en ole edes kuullut muualta. Puolikas tunti on ollut noin ylipäätään sellainen vakio mihin on dna:n kohdalla törmännyt yksi ja toinenkin. Itsellä ennätykset heti-40min.

Luulisi, että dna parantaa tuota as.palveluaan, kun se on suunnilleen ainoa asia mitä kritisoidaan ihan hemmetisti. Tai sitten siellä on vastuussa joku puusilmä, joka vaan päättää asioista ilman käyttäjäkokemuksia.

13. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 735, Lumia 1520
    ???????????Harvoin? Oletkohan koskaan edes yrittänyt. Ikinä mitään vaikeuksia ollut, lukuunottamatta joitain tunnelitiloja!
    Miksi toisilla on aina niiin vaikeeta ja toisilla sitten taas ei...

14. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Onhan se varmaan ikävä jonottaa aspaan, mutta arvon kollegat, mitäpä asiaa teillä sinne aspaan päin on ollut?
    Itse olen muistaakseni kerran tai kaksi soittanut aivan liittymän alkuaikoina. Kysyinköhän laskutuksesta, en enää muista.
    Nyttemmin olen kaikki tarvitsemani hoitanut oma-dna:n kautta.

15. tarmo_tiukka

Tykkäykset:
    0
    onhan se ihan omalla tavallaan hauskaa että denan käyttäjät hakee kenttää ikkunan luota.en nyt väitä aina tarvis niin tehdä mutta tiedän heti ainakin pari kolme paikkaa helsingissäkin(keskustassa myös esim haukilahden kadulla, ilkantiellä haagassa jossa koko yhteys ei toimi alkuunkaan eikä mistään tunnelista tms oo kyse.).tiedän kyllä muualtakin suomesta(missä rätinälinja ja sonera toimii) mut miten vaan.jos se ei ole ongelma teille niin ei mullekaan koska en omista dena liittymää.

16. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    En itsekään soittele aspaan turhaan. Soitan yleensä vaan, jos liittymä heittäytyy täysin toimimattomaksi, kuten kävi tapauksessa, jossa yritin soittaa keskellä yötä ja jonotin melkein tunnin ennen luovuttamista. Viime viikolla GPRS toimi huonosti, mutta en kuitenkaan viitsinyt istua iltaa puhelimessa, joten odotin asian korjaantumista rauhassa.

17. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei ole mikään ongelma minulle, että ei meinaa Sonera kuulua mökillä joka paikassa... Dna toimii.

Pointtina on se, että noista pienistä katvealueista ei olla yhdenkään operaattorin taholta päästy kokonaan eroon, ja tuskin päästäänkään.

Onhan se mukavaa jos jokaisessa paikassa minne menenkin, kuuluu, mutta onko se henki nyt siitä loppupelissä kiinni? Ihmiset ovat tottuneet liikaa haaleaan veteen ja kumiankan uittamiseen. Pitäisi olla tyytyväinen siihen, että voit muualla puhua siihen luuriin, mutta jossain se pätkii kuitenkin.

18. spiidi

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on toinen DNA:n liittymä.. Ensimmäinen oli vain tarjousten perusteella :) Ensimmäistä kun yritin sulkea, niin joudun jonottaan aspaan jotain 40min ja meni hermo.. Eiku auto alle ja Ouluun ja DNA liikkeeseen, sanoin vain että pitäis liittymä sulkea... No eihän ne millekään ruvennu ku ei muka ollut oikeuksia semmoseen, sitten vaan heitin pätevänä että puhelin varastettiin ja johan se liittymä suljettiin, ja aikaa meni vain 5min :) Mutta se hauska puoli tässä on, että suljin liittymän jotain vuos sitten niin numeron omistan yhä minä vaikkei se olekaan voimassa kun katteleen finderilla :)

Että semmosta täällä pohjosessa.

19. spiidi

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on toinen DNA:n liittymä.. Ensimmäinen oli vain tarjousten perusteella :) Ensimmäistä kun yritin sulkea, niin joudun jonottaan aspaan jotain 40min ja meni hermo.. Eiku auto alle ja Ouluun ja DNA liikkeeseen, sanoin vain että pitäis liittymä sulkea... No eihän ne millekään ruvennu ku ei muka ollut oikeuksia semmoseen, sitten vaan heitin pätevänä että puhelin varastettiin ja johan se liittymä suljettiin, ja aikaa meni vain 5min :) Mutta se hauska puoli tässä on, että suljin liittymän jotain vuos sitten niin numeron omistan yhä minä vaikkei se olekaan voimassa kun katteleen finderilla :)

Että semmosta täällä pohjosessa.

20. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    tonhan mä arvasin...happamia ovat, sanoi kettu pihlajanmarjoista...

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju