1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Logitech Wireless Headphones for mp3 & 3250

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja TearTox, 31/12/06.

1. TearTox

Tykkäykset:
    0
    Miten saan 3250:n äänet kuulumaan noista bluetooth kuulokkeista?
    Jos joku vois selittää ihan kädestä pitäen/rautalangasta vääntäen..?

Oon tehny näin: Painan about 6sec kuulokkeissa olevaa yhdistä näppäintä, kunnes kuulokkeissa on alkanut välkkyä punainen ja sininen ledi. Sitten olen hakenut puhelimellani bt laitteita ja parittanut puhelimeni ja kuulokkeeni.
    Sitten olen koittanut soittaa äänitiedostoa, se on kuulunut puhelimen kaiuttimesta ainoastaan.

Puhelimeni ohjeet sanovat, että jos haluaa ottaa käyttöön bluetooth headsetin, pitää mennä valikkoon, jossa on laiteparit ja painaa valinnat ja siitä muodosta yhteys, sellaista vaihtoehtoa en löydä valikostani..

Teenkö jotain todella väärin, vai eikö musiikkia puhelimessani voi soittaa näiden kuulokkeiden kautta?

Haluaisin siis suoran yhteyden puhelimen ja kuulokkeiden välille, ilman sitä kuulokkeiden lähetintä mikä menisi kuulokepaikkaan normaalisti...

2. TearTox

Tykkäykset:
    0
    (Nosto)
    Asensin puhelimeeni erään MSI:n headseteille tarkoitetun bluetooth streaming ohjelman, mutta se sanoo, että kuulokkeeni ei tue MP3 tiedostoja.. koitin myös wma tiedostoa, mutta sitten tuo ohjelma ei tue sitä.

Tuosta päätellen puhelimeni pitäisi saada streamaamaan äänet bluetoothin kautta, mutta miten?
    Onko Logitechilla jotakin omaa ohjelmaa tai tietääkö joku jonkun ohjelman, joka on yhteensopiva kuulokkeiteni kanssa?

Samalla voisin kysyä, miten saan kameran laukaisu/kuvaus äänet pois?
    Puhelimestani löysin Y-explorerilla Z:/System/Sounds/ polusta kameran laukaisuäänen, mutta se on read-only tilassa, eikä sitä voi muokata?
    Eikö tuo Z:/ levy ole puhelimen käyttöjärjestelmälle varattu levy?
    Pitäisikö muokata firmwareinstalleria ja poistaa sieltä nuo äänet?

Koitin erästä kuvausohjelmaa myös, siinä ei ole ääniä, mutta kuvanlaatu ei ole sama kuin puhelimen omassa kamerasoftassa..

Jaa tämä viestiketju