1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Live Hotmail ja Nokia

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja etrade, 5/11/08.

1. etrade

Tykkäykset:
    2
    Hotmail lakkas nyt sitte näkymästä N77 nettiselaimes joka varmaankin samantasoinen kun N73. Oli kätevä katsoa postit liikkuessa mut nyt pitääkin siivota koko Hotmail ja toivottaa terve menoa h...vettiin Microsoftille.
    Mites toimii uudemmilla Nokialaisilla?

2. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Mikkisofta yrittää pakottaa hotmail/S60 ihmiset käyttämään tuota maksullista Live Messenger softaa...

3. JPW™ Vieras

Kyllä mulla ainakin toimii N95 8GB:lla, tosin erittäin hitaasti. Mut onhan Hotmaililla matkapuhelimillekin sovitettu sivu, kun menet sille tarkoitetulle kirjaantumissivulle. Tällä hetkellähän Windows Live Hotmail tekee muutoksia palveluihin, joten saattaa johtua siitäkin. Mutta joka tapauksessa suosittelisin silti ennemmin Gmailia, kuin Hotmailia.

Edit: http://windowslivemobile.msn.com/BrowserServiceHotmail.aspx?lang=fi-FI

4. etrade

Tykkäykset:
    2
    Miten joku kehtaa lähettää tuollaisen sivun tiedot?
    Lähinnä herää kysymys onko kyseessä aloitteleva internetin käyttajä vai todella raflaavaa herjaa?

5. JPW™ Vieras

Anteeksi mitä?

6. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    :D:D:D mikäköhän popappi sille tuli?

7. wann

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95 Saunalahti
    Eihän tuo sähköpostisofta ole maksullinen. Toimii oikein hyvin, ainoa puute ettei saa hakemaan posteja automaattisesti vaan pitää aina manuaalisesti hakea.

8. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Ja voihan Hotmailiin tulevat meilit laittaa edelleenlähetyksellä Gmailiin, joka toimii loistavasti jo aivan halvimmillakin nokialaisilla (esim.3120). Imap-protokolla pitää vain muistaa käydä laittamassa päälle Gmailin asetuksista.

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    mobile.live.com Tuotako tarkoitit? sieltä pääsee ainakin kirjautuun hotmailiin selaimella.
    http://m.live.com/ näyttää vievän hakukoneelle. joku mobile osoite on myös http://mobile.msn.com, tyypilistä näille toki että desktop selaimille esittäytyville tuuppaavaat jotain muuta.

10. JPW™ Vieras

Mun linkki vei sivulle, jossa ohjeet käyttää hotmailia mobiiliselaimella. Ja kyllä sieltä löytyi linkki, josta pääsee myös kirjautumaan puhelimella hotmailiin. Mitään haku sivua en linkittänyt, jonka tuossa annoit esimerkkinä.

11. etrade

Tykkäykset:
    2
    Miksi yrität tyrkyttää jotain tekstiversiota normaalista selainversiosta, missä kuvat ei näy ja teksti yhtenä pötkönä kuten ensimmäisissa wap sovelluksissa? Oletko käynyt linkittämilläsi sivuilla?
    Vähä niinku et unohdetaan koko sähköposti ja siirrytään takasi manuaaliseen postiin.

12. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Joku valitteli aloituksessa ettei toimi normisivut.

Tuskin ehttojan kiusataakseen saatika hänen vika jos MS:n palvelu ei tyydytä kaikkien korkeita laatuvaatimuksia tai jos sillä ei saa liitteitä ladattua, kuitenkin email on tekstiä, toivottavasti sillä pääsee kuitenin ne postit katsoon, ehkäpä jopa näppärämmin kuin raskaalla desktop verisiolla

Mainittu on myös S60 live messenger softaa. ja ehdotettu käyttämään oikea emailia. Opera miniäkin voi kokeilla.

Desktop sivut kuitenkin tällä hetkellä sen verran mielenkiintoinen toteutus ettei toimi tikilla säädöillä

13. JPW™ Vieras

Miksi tuut tänne valittelemaan, kun vaihtoehtoinen ei kelpaa?
    Enkä tyrkyttänyt mitään, vaan annoin vaihtoehtoja, kun ei kerran surkea mikkisoftan sähköposti näkynyt sulla.
    Ehdotin myös parempaa sähköpostia. Hotmail nyt on ehkä surkein sähköposti, minkä tiedän, mutta tuskin monikaan muu silti paljon paremmin toimi puhelimella, hitaalla mobiiliselaimella. Gmailista kuitenkin hyvät kokemukset. En kyllä ymmärrä, miksi ne kuvat pitäisi nähdä?

Kyllä kävin, luonnollisesti. En itse huomannut mitään valittamista, näin postit hotmailissa ja se riitti mulle.

Lyhyesti:
    -Hanki toinen (parempi) sähköposti
    Tai
    -Käytä sähköpostia PC:llä

14. Panda Vieras

Tuollaista avusta kiitollista hemmoa on mukava neuvoa... Jos haluat reklamoida saamastasi "palvelusta", maksa siitä ensin.

15. etrade

Tykkäykset:
    2
    OperaMini oli todella minimaalinen mutta Skyfire näyttää lähes kaiken.
    Eipäs tarvinnut käyttää MS kännykkäversiota edes hätätapaukses ja vuosia käytetyn sähköpostin vaihto on liian iso homma. Onneksi kaikki normaalitkin postit tulevat postilokeroon niin ei ikinä tarvi ilmoitella uusia osoitteita.

16. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Itse, kun testasin tota SkyFireä, niin mielestäni kyllä uskomattoman surkea tekele. Kuva pirun epätarkka ja zoomaus toiminto P:stä. Ei mitään kunnon asetuksia ja lähes yhtä hidas, kuin Nokian oma selain, tosin Nokian selain 10 kertaa parempi ominaisuuksilta. Ja Opera Mini vie nopeudessa 10-0. Oli kyllä pettymys, vaikka en liikoja odottanutkaan siitä. Ei ole Opera Minin voittanutta vielä(kään). Ja siinä sivussa tulee Nokian omaa selainta käytettyä.

17. etrade

Tykkäykset:
    2
    Minä käytin Skyfireä 2 tuntia enkä vain testannut. Tänään käyttäessä sen Beta versiota homma sujui jo hyvin. Mikäli kuvat ja video ei näy kunnolla kannattaa viedä puhelin huoltoon. OperaMinin poistin viikon kuluttua koska Nokian selain huomattavasti parempi.
    Itse löysin selaimen millä minun tarvitsemat sivut toimii hyvin ja tälläiset foorum sivut selaan Nokian omalla jos eivät sisällä liikkuvaa mainoskuvaa.
    Toivottavasti kehotukset selata nettisivut PC:llä poistuvat matkapuhelininfo foorumilta.

18. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Mulle riitti kyllä lyhyempikin käyttö.

No sehän on hyvä kuulla, jos sulla sujuu hyvin.

Kuvat ja videot näkyvät erittäin hyvin, tosin EI tällä SkyFire selaimella, joten puhelimesta se ei johdu. Mahtais huollon henkilö olla ihmeissään, kun veis tollasen syyn takia sinne.

Ne on taas näitä jokaisen omia henk.koht. käyttö asioita. Toisella pelaa Opera Mini.Nokia selain yhdistelmä, toisella Skyfire. Itse en ole kovin pitkään Opera Miniä käyttänyt, olin aluksi koko selainta vastaan, mutta nyt tulen todella hyvin toimeen sillä ja mielelläni käytän sitä nopeaa selainta sivuilla, joille se riittää. Kun tarvetta Nokian selaimeen, silloin käytän sitä. Totta, että Nokian selain on "parempi", mutta paljon hitaampi se myös on.

Itse kyllä käytän mielelläni Opera Miniä, kun sopii siihen paremmin, kuin hyvin. Sivut latautuvat 1-3 sekunissa, edgellä, kun Nokian selaimella menisi n.5-10 sek. Mut makuasioita tietysti.

Vaihtoehto sekin (esim.kännykkä-->PC). Itse ihmettelen sun marinaa täällä, kun sait ongelmasi itsekin hoidettua ja mikään ei kelpaa, mitä täällä tarjotaan.
    Kyllä itse ainakin käytän nettiä myös PC:llä. Puhelin vain "hätätapauksia" varten, kun ei tietokonetta ole käytössä.

19. etrade

Tykkäykset:
    2
    Miksi vaihdoit ..

20. kimmo Vieras

Voit tiedustella näitä sinua askarruttavia asioita yv:llä asianosaiselta. Tähän ketjuun ne eivät kuulu.

Jaa tämä viestiketju