1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Lippulaivan metsästäjät

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Binbsu, 26/11/15.

1. Binbsu

Binbsu

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    S6E128
    Tervehdys toverit!
    Muutaman kuukauden ollut S6 edge(128) käytössä ja tuppaan kyllästymään luureihin nopiasti, joten se olisi uuden hankinta edessä! Olisiko kellään antaa vähän rakentavaa palautetta seuraavan valinnasta - olin jo ostamassa Z5 Premiumia julkaisuhypen tohinoissa, koska rakastan pitkiä kuumia suihkuja, ja mikä olisikaan parempaa kuin ottaa sony mukaan vesileikkeihin. Aamulla herätessä ei tarvitse käyttää puoltatuntia sängyssä makoiluun somea selatessa, vaan sen voi rennosti myös tehdä vedenalla suihkujakkaralla rennosti keinuen.
    Jonkin verran Z5-ketjuja selanneena olen vain huomannut että palaute on ollut hyvin vaihtelevaa(?) Ja mieleeni onkin herännyt hieman toisenlainen idea.
    Z5 Premiumin sijaan pistäisi elämän risaiseksi sijoittamalla ensimmäiseen omenaan. En ole tosiaan koskaan omistanut mitään Applen laitteita(lukuunottamatta viikon käyttöjaksoa ipad airia). Näinköhän vannoutunut Android-käyttäjä oppisi uusiin metkuihin? Ainahan sen pystyy tietenkin vaihtamaan johonkin toiseen ellei miellytä ;)
    Ja tosiaan palatakseni vielä tuohon vedenkestävyyteen - minä haluan tulevan puhelimeni sinne suihkuun, joten tutkin hieman intterwebbiä ja löysin Omppukutosiin ihan passelin oloisia vedenkestäviä suojia. Joko todella huomaamaton suojakuori kokopäiväiseen käyttöön(semmoinen mikä ei tee kauniista iphonesta tiiliskiven ja kaktuksen välimuotoa) tai sitten joku järeämpi, jonka pukisi kaverin päälle vain kosteisiin tiloihin mentäessä :)
    Olisko jollai tietävemmällä kaverilla heittää pientä mielipidettä tähän ettei tarvii niin paljon katua ostopäätöstä myöhemmin :D
    Saa myöskin ehdotella niitä suojakuoria jos löytynyt hyviä!

Edit:
    Kävin operaattorien sivulla selailemassa lisätarvikkeita ja maailmani taisi juuri mullistua.
    Suomalainen mies on perso mm. viinalle ja muille päihdyttäville tuotteille. Myöskin kilpailuhenkisyys on monilla verissä(ainakin minulla). Löysin nimittäin Soneran puolelta iOs käyttiksillä toimivan alkometrin, johon voi vaikkapa tallentaa historiaa sekä kerskua huipputuloksilla(?!). Mikäpä sen hienompaa baarin jälkeen taksijonossa seisoa rullakebab kädessä ja vertailla humalaisten ihmisten kanssa että kukas se nyt tänään olikaan se kovin jätkä. Ja muistikuvien kadotessa tosiaan laite tallentaa mittaukset ylös, joten voidaan vielä aamullakin ihastella yön sekavuustiloja ;)
    BACtrack Mobilealkometri - Verkkokauppa - Sonera
    Siinä linkki vielä kapistukseen jos joltain on tämä ensimmäisen maailman hittituote jäänyt huomaamatta!
    Taitaa jäädä Sonyt toiseksi vaikka ps4 tuki olisikin ihan ok...

Edit2:
    Iltavuorot näköjään verottavat osansa. Kyllähän tuo vehe näyttää toimivan myös anteroissa.

Viimeksi muokattu: 26/11/15
    Infra tykkää tästä.

Jaa tämä viestiketju