1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Liittymätarjous+PDA

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Edi, 19/6/02.

1. Edi

Tykkäykset:
    0
    Kuinka moni haki PSION PDA:n sen tarjouksen mukaan?
    Eikös toimitukset pitäisi olla jo päällä?
    Onko se toimiva laite, niin kuin hintansa (80e) väärti?

2. akir0

Tykkäykset:
    0
    Itse sain laitteen jo toissaviikolla (muistaakseni 4.6. sai hakea) ja ihan tyytyväinen olen ollut. GPRS:sän kanssa oli suuria ongelmia, mutta google antoikin päivityksen Revolle jolla sekin saatiin toimimaan.

Näyttö on mielestäni yllättävän hyvä(pystyy surffailemaan netissä ihan ok) ja laitteen koko+paino ovat siedettävät. Softaa tuolla löytyy netistä kohtuullisesti(pelejä ja hyötyohjelmia). Ainut mitä itse kaipailen olisi ssh- ja irc-clientit. Tällä hetkellä pitää irkkaamiseen käyttää telnet->ssh->irssi yhdistelmää.

Hintansa väärti vempain mielestäni. Etenkin kun liittymäkin tuli kaiketi täysin ilmaiseksi(irtisanoinkin jo). Sovellukset mitä tuossa pääasiassa käytän ovat kalenteri, Opera, telnet ja miinaharava+tetris.

Kosketusnäyttö pelaa hyvin, mutta näppäimistön käyttö vaatii totuttelua. Ainakin itseltäni se tuntuu koko ajan hukkaavan merkkejä.

3. Mantere Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Kyseinen tarjous siis ei enää ole voimassa?
    Itseäni kiinnostaisi PDA ihan muuten vaan, mitään järkevää sillä tekisi mutta mukava lelu se olisi :?

4. lassej

Tykkäykset:
    0
    Itse ostin tuon Revo Plussan aikaisemmin keväällä ihan selvällä rahalla Stockmanin hulluilta päiviltä.

Kokemusta on myös normaaleista, kynällä tökittävistä käsikoneista, mutta tähän kyllä ihastuin heti ensi näkemältä. Näppis on sen verran onnistunut kapistus, että sillä jopa näpyttelee muistiinpanot luennoilla nopeammin, kuin vieressä istuva perinteisempiin muistiinpanovälineisiin luottava

5. anttonij

Tykkäykset:
    0
    Mikä tarjous?

Olen ilmeisesti ollut liian kauan mökillä ja missannut tarjouksen, joten viitsitkö vielä kertoa mistäköhän tarjouksesta oli kyse?

6. Edi

Tykkäykset:
    0
    Re: Mikä tarjous?

DNA:lla oli tarjous, kun avaat liittymän Markantalo ketjussa, saat ostaa itsellesi 80€:llä Psion Revo Plus PDA:n.

Katso lisää DNA-Finland sivuilta.

7. WYX

WYX

Tykkäykset:
    0
    Re: Mikä tarjous?

DNA:lla oli tarjous, kun avaat liittymän Markantalo ketjussa, saat ostaa itsellesi 80€:llä Psion Revo Plus PDA:n.

Katso lisää DNA-Finland sivuilta.[/quote]

Ei sieltä enää saa ku jonku hassun lasten videon... :(

8. Edi

Tykkäykset:
    0
    Soita suoraan Markantaloon ja kysy onko tarjous voimassa!

9. jonnibal

Tykkäykset:
    0
    Itsekin tuon hankin, vaikuttaa asialliselta peliltä, tosin taustavalon puute häiritsee aika lailla. Gprs:n kytkemiseen ei ole vielä aika ja energia riittänyt.

10. Tomppa

Tykkäykset:
    0
    Joo minäkin sen hommasin, mutta en ole vielä ehtunyt siihen tutustumaan.
    Psionia ei vissiin enää saa sieltä markantalosta , mutta nyt siellä on uusi tarjous jossa saa jonkun handera kämmentietokoneen sillä samaisella 80 eurolla (ovh on jotain 560 eur)

Jaa tämä viestiketju