1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Liittymänumeron vaihto

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Kotkis, 14/9/02.

1. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Onko kukaan vaihtanut liittymänumeroaan?
    Radiolinjan hinnastossa on seuraavat hinnat:
    -Liittymänumeron vaihto 7,89 eur
    -Numeronvaraus, jos asiakas itse valitsee numeron Radiolinjan määrittämästä numeroavaruudesta 50,46 eur

Mitäs tämä nyt käytännössä tarkoittaa?

Eli tämähän liittyy nyt tähän Tandem Koti -hässäkkään: http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=2345.

Minulla on nyt siis kaksi RL:n liittymää. Onnistuisko siten, että irtisanon (kampanjan jälkeen) toisen ja ostan/siirrän sen numeron tähän uuteen liittymään? Näin pysyis sama vanha numero.
    Kokemuksia (muistakin operaattoreista)?

2. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Olisiko se jotain sellaista, että jos vain vaihdat numeroa jonka ne heittävät sulle randomilla niin maksaa 7,89 mutta jos haluat itse valikoida niin 50,46? Vai tarkoittaako tuo varaus numeron jemmaamista vain?

3. topiz

Tykkäykset:
    1
    Tietääkseni sun tarvii pulittaa 50 euroa jos haluat keksiä itse numeron.

4. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko muuten numeron vaihtaminen Soneralla? Kun kysyin Soneralta tuli vaan jotain selitystä liittymän uudelleen avauksesta ja kun en haluaisi avata liittymä uudestaan.

5. joggey

Tykkäykset:
    4
    Huhhuh, jo menee hankalaksi selkeän hinnaston etsiminen, vahingossa löytyi PDF-muotoinen, jossa taitaa olla kaikki ilman mainoksia Harmittajista, Viivyttäjistä ja Sekoittajista.

Liittymänumeron tai -tyypin vaihto € 8,21
    Numerovaraus € 51,30

Aspat on kyllä mukavia, asiakkaan pitää melkein aina etsiä itse oikea tieto, eihän voi vaatia, että aspan ihmiset jotain tietäisivät, koska ovat siellä vain töissä. :(

6. tyoentekijae

Tykkäykset:
    0
    näinikkään

Numeron vaihtaminen on yhta kuin uuden liittymän avaus. sopimukset on numerokohtaisia. Eli uusi numeron tarvitsee uuden sopimuksen. Näin siis Soneralla.

Jaa tämä viestiketju