1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Liittymän lakkauttaminen

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Testailija, 26/11/09.

1. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Voiko millään operaattorilla lakkauttaa liittymää hallintasivuilla (Oma Dna, Oma Saunalahti, Omat Sivut, Oma Elisa), vai pitääkö kaikilla soittaa aspaan tai mennä putiikkin?

2. Lehto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse olen lakkauttanut omat sauniksen liittymäni omien sivujen kautta, nettilomakkeilla. Heti seuraavana päivänä tuli vastaus että liittymä lakkautetaan heti kun saavat vahvistuksen. Piti siis vain vastata viestiin niin asia oli sillä selvä.

Mitään kohtaa "irtisano liittymä" ei löydy siis omilta sivuilta vaan se pitää hoitaa aspan kautta. Mutta ei siis tarvitse mennä välttämättä liikkeeseen tai jonotella aspaan vaan hoituu ihan viestilläkin.

Tuskin millään operaattorilla voi irtisanoa liittymää ihan vaan yhdellä klikkauksella.Sehän olisi aivan liian helppoa ja kätevää asiakkaalle. Ja hankalaa operaattorille. Noihan pitää aina vielä tarkistaa että ovat ylipäätään irtisanottavissa. Eikä haluta muutenkaan että asiakas lähtee tosta vaan kävelemään.

3. timo-gk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    196
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia
    Itse olen irtisanonut ylimääräiseksi jääneen Saunalahden liittymän Oma Saunalahti sivujen kautta Nettiviestien avulla. Viestiin vastattiin seuraavana aamuna, ja varmistettiin vielä että todella haluan irtisanoa liittymän enkä esimerkiksi ole ajatellut että numeronsiirron tehneenä olen virheellisesti luullut, että minun pitää itse irtisanoa oma liittymäni jotta numero siirtyy eteenpäin.

4. Julkinen

Tykkäykset:
    5
    Suurinpiirtein noin kävi itsellenikin.

Oliko muuten ennen Oma Saunalahdessa helpompi lakkauttaa liittymä yhdellä klikkauksella, pari vuotta takaperin?

5. Lehto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei ole minun muistini mukaan ollut koskaan mahdollista. Vastahan sinne on tullut uutena palveluna esim. mobiililaajakaistan lakkauttaminen. Sitäkään ei vielä vuosi sitten voinut tehdä. Tuskin tulee koskaan mahdolliseksi liittymän lakkauttaminen.

Jaa tämä viestiketju