1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Liittimiä puhelimiin?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja TqB5MI6A, 16/3/04.

1. TqB5MI6A

Tykkäykset:
    1
    Tietäisikö joku, mistä saisi handsfree-liittimiä?

Eli näitä puhelimen sisällä olevia "nokia-style"-liittimiä. Liitinhän on nelinapainen ja ilmeisesti 2,5 millinen.

Urosliittimiähän saa näistä euron hintaisista handsfree-napeista, se ei ole ongelma. Mutta naarasliitintä olen etsinyt, itse en ole löytänyt Elfan, RS:n, farnellin luetteloista enkä myöskään yhdenkään liitinvalmistajan luetteloista.

Niitä aina välillä tarvitsisi, nyt pitäisi modata jatkojohto handsfreehen, ja tehdä tuohon nykyiseen puhelimeen sovitin spesiaalista standardiin.

Eli, tietäisikö joku, mistä noita naarasliittimiä saisi- saa olla läpiladottava, saa olla smd-malli, kunhan nyt vain on oikea.

APUA!

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Yllättävää, olen kuitenkin melko varma että jossain olen sellaiseen törmännyt, täytyy tutkailla josa muistaa, mutta jos ei muualta niin huollosta luulis sellainen löytyvän, tosin pintaliitos kamaa eli vähän ikävä juotella johdonpäähän, mutta totestihan ettei ongelma.

3. jamo2001

Tykkäykset:
    0
    Moi mulla on puhelimien pohjaliittimiä!
    Eli 8210n pohja liitttimestä saa helposti rakennettua trjoitukseen sopivan..
    Löytyy myös 3310n 3210n...
    Yksittäisiä liittimiä en ole nähnyt.

Laitahan yv:ta jos tarviit.

t:Jamo

4. k7v

Tykkäykset:
    0
    Osaisko joku sanoa mistä saa tollasia 2,5mm -> 3,5mm adaptereita. P800 pitäs löytää sellanen, että sais omat kuulokkeet liitettyy siihen.

5. System

System

Tykkäykset:
    0
    Jostain hyvinvarustelluista elektroniikkaliikkeistä niitä saa, mutta ite väsäsin sellasen 3650:llaan ja hyvin toimii.

Jaa tämä viestiketju