- Liittynyt
- 19.6.2002
- Viestit
- 22468
- Reaktiopisteet
- 230
Ymmärrätkö junien olemassa oloa suomessa, tai lentokoneiden?
Ajat vuodessa työksesiv60tkm niin alkaa tuntumaan hyvä varusteinen diesel auto erittäin hyvältä ratkaisulta.
Bensa auton vääntö loppuu pidemmässä mäessä käytettäessä vakionopeuden säädintä, siinä sitten ihmetellä kun mäen päällä vauhtia 85kmh ja takana tulevat ihmeissään et miksei toi paina kaasua, dieselin vääntö taas ehkäisee tuon ongelman.
80tkm kilsaa tuli hinkattua vag-tuotteilla ja nyt volvo kun ajot loppui, kaksi ensimmäistä dieseliä ja nyt bensa, molemmissa omat hyvät puolensa mutta jos lähdetään ajomukavuutta hakemaan diesel auton vääntöpuolella niin mieluummin ehkäpä nytkin ajaisin sillä.
Varsinkin kun keksivät tuon 95-10e viritelmän joka vie tehot ja lisää kulutusta. Tämä todettu monen ihmisen osalla.
Volvokuskit on semmosia, jotka on hassannu parhaimmillaan 70000€ Volvoonsa ja sitten kun tulee mutka, ei se paska vissiin pysy tiellä kun pitää aina jarruttaa, kuhnuttaa milloin 4 kymppiä ja toisinaan 6 kymppiä, sitten kun tulee suora niin jo poljetaan kaasua lattiaan. Dieselin tai jonku katku on busseissa ja rekoissa hirveä. Semmosen perässä pitäs mennä mikä ei mäkiä edes ylös jaksa mennä. Volvot jaksaisi, mutta näiden on aivan pakko ajaa 6 kymppiä myös mäissä. Kaasun epätasainen polkeminen, pumppaus on myös äärettömän ärsyttävää edessä olevalta.
Edit: Siirretty aloitusviestit polttoaine-ketjusta: