Lihaskunto, voimistelu ja treeniketju

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9488
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Oliskohan tosta Omronista hyötyä kun välillä soittotreenien jälkeen on niska/yläselkä jumissa

MarkoTT

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
63
Puhelinmalli
Lumia 920 + Sonera
kannattaa kokeilla.

pieni mies

Tomorrow is another day.
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2168
Puhelinmalli
lankapuhelin
Bull Mentulan Härkävuosi kirja on hyvää luettavaa treenaamisesta kiinnostuneille. Huomaa, miten kovalla palolla tekee (tai on tehnyt) sitä, mistä tykkää!

Tiinv666

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1214
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S22 Ultra
En nyt löytänyt järkevämpää ketjua, josta kysyä.
Onko täällä paljon pyöräilijöitä?
Itseä kiinnostais ruveta pyöräilemään, mutta ongelmaksi muodostuu kuulokkeet.

Galaxy livet mulla ois, mutta ne jo kävelylenkillä päästää tuulen ulinan niin kovasti läpi, että ei mitään muuta kuulekaan.

Eli olisko suositella kuulokkeita, joissa tuulen ulina ei olis ylivoimainen?

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
3498
Puhelinmalli
OP7T | Nokia 8 (työ)
Onko ne kuulokkeet mihin tarkoitukseen?
Kun enemmän ajelin fillarilla, säädin aika paljon kuulokkeiden kanssa.
Huomasin että käyttötarkoitus (musiikin/puheen kuuntelu, navigointi ohjeet tai puhelut) määrää kuulokkeet, jotka otan
Jos on tarkoitus puhua, mitkään korvaan menevät irralliset napit eivät toimi (korostavat taustaääniä). Paras on silloin yhteen korvaan menevä kuuloke tai johdolla niskan kautta yhdistyvä.
Navigoinnissakin yhden korvan ratkaisu on paras. Jos taas kuuntelee musiikkia, toimii erilliset napit ihan ok.
Itse käytän ....
Yksi korva; xiaomin sähköhammasharjan näköinen BT kuuloke.
Niskan kautta yhdistyvä; OnePlussan kuulokkeet.
Napit; Amazfitin Powerpudsit

Remetrius

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
139   0   0
Reaktiopisteet
1637
Puhelinmalli
iPhone 13 Pro
En nyt löytänyt järkevämpää ketjua, josta kysyä.
Onko täällä paljon pyöräilijöitä?
Itseä kiinnostais ruveta pyöräilemään, mutta ongelmaksi muodostuu kuulokkeet.

Galaxy livet mulla ois, mutta ne jo kävelylenkillä päästää tuulen ulinan niin kovasti läpi, että ei mitään muuta kuulekaan.

Eli olisko suositella kuulokkeita, joissa tuulen ulina ei olis ylivoimainen?
Aftershokz rokkaa. Kuulee liikenteenkin.

tonttu

Vuoden foorumilainen 2019
Supermoderaattori
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
21410
Puhelinmalli
Apple iPhone 13 PRO
Ite oon käyttänyt fillaroidessa Beats Powerbeats Pro.

TikkaN

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1068
Puhelinmalli
.
Onko teillä kokemuksia Garmin Coach-juoksuohjelmista?

Latasin kaksi viikkoa sitten juoksuohjelman ja treenit kellon mukaan lähti. Valitsin ohjelmaan treenit kolmesti viikossa ja tavoiteajan 10km matkalle, joka on tarkoitus juosta marraskuussa.

Olen aikaisemmin jonkin verran juossut, mutta ensimmäistä kertaa kello on pomona nyt :LOL:

Treenit on ollut aika vaihtelevia: askeltiheystreeniä, 800m vetoja, mäkijuoksua ja aika pian kello laittoi juoksemaan rauhallisen 11km.

Jos joku on aikaisemmin käyttänyt Garmin Coachia, niin olisi kiva kuulla kokemuksia.

arvola

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
56   0   0
Reaktiopisteet
2595
Puhelinmalli
S21 FE
Pikku hiljaa alkaa kilometrit muuttua helpommiksi. Orastava keski-iän kumpukin on kuukauden asfalttitreenillä kadonnut.

Jonnekin 80 kilsaan on tavoite viikkotasolla. 50-60 km juoksua ja 20-30 kävelyä.

SmartSelect_20220805-064516_Connect.jpg

juppelis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
39
Onko teillä kokemuksia Garmin Coach-juoksuohjelmista?

Latasin kaksi viikkoa sitten juoksuohjelman ja treenit kellon mukaan lähti. Valitsin ohjelmaan treenit kolmesti viikossa ja tavoiteajan 10km matkalle, joka on tarkoitus juosta marraskuussa.

Olen aikaisemmin jonkin verran juossut, mutta ensimmäistä kertaa kello on pomona nyt :LOL:

Treenit on ollut aika vaihtelevia: askeltiheystreeniä, 800m vetoja, mäkijuoksua ja aika pian kello laittoi juoksemaan rauhallisen 11km.

Jos joku on aikaisemmin käyttänyt Garmin Coachia, niin olisi kiva kuulla kokemuksia.

Kerro toki miten meni ja oliko tuosta GC:stä mihinkään.

TikkaN

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1068
Puhelinmalli
.
Kerro toki miten meni ja oliko tuosta GC:stä mihinkään.
Mun mielestä GC oli kyllä tosi hyvä! Kiitos kysymystä!

Tavoitejuoksu meni hyvin. Kolmesta "koutsi" vaihtoehdosta otin Jeffin. Alkuun treenit oli jopa melko kovia. Aika nopeasti treeneissä oli esim. 8*800m vetoja parin minuutin palautuksella. Pientä sähläystä oli alkuun myös kun en osannut siirtää treeniä, jos treenipäivälle tulikin illalle jotain menoa. Tykkäsin kun kellon tekemisessä treeneissä oli aika paljon vaihtelua: ylämäkijuoksua, eri pituisia vetoja esim. 800m tai jenkkityyliin maili, lisäksi askeltiheysjuoksua ja sitten pyysi kans tekemään rauhallisia lenkkejä. Eka kertaa tosiaan kokeilin ja hyvä kokemus oli. Kantsii ainakin kokeilla!

Olisi varmaan aika aloittaa uudestaan uusi treenitavoite kun nyt tuntuu, että kesäloman jälkeen ihan rapakunnossa ja koronan jälkeen lenkillä ei vaan tunnu kulkevan sitten millään.

Top Bottom