Myyty LG Smartwatch Style 60e

Keskustelu osiossa 'Myydään ja ostetaan sekalaista tavaraa', aloittaja Kapteeni Haddock, 3/8/18.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Kapteeni Haddock

Kapteeni Haddock Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    28   0   0

Tykkäykset:
    79
    Puhelinmalli:
    S7Edge, LGG5, OP3t, iPhone6s,Lumia950XL
    Myyntiin titaanin värinen LG:n Googlen kanssa suunnittelema android 2.0 wear kello. Tässähän on hyvin applewatch-henkinen pyöritettävä nappi jolla valikkoja voi selailla mekaanisesti - kosketusnäytön ohella tietysti.

Mukaan kello, laturi ja alkuperäinen pakkaus. Kuittia ei ole koska olen ostanut tämän käytettynä Tori.fista, mutta koska tällä on Suomessa 2 vuoden takuu ja kello on julkaistu maailmalla tammikuussa 2017 niin tässä on väkisinkin takuuta jäljellä. Sarjanumerolla saa tukea - tämän olen itse kokenut LG G Watchin kanssa aikoinaan.

Mielestäni tämä on oikein hyvässä kunnossa. Lisäsin tuohon vielä päivänvalossa otettuja kuvia näytöstä josta en bongaa naarmuja.

Myyn pois koska en pidä näin kevyistä ja siroista kelloista vaan haluan tonnikalapurkin ranteeseeni.

EDIT: tarjousten perusteella pakko sanoa, että tässä ei ole heart-rate sensoria eikä GPS:sää. Tämä on androidwearin henkinen vastine pebble kelloille. Ne jotka eivät lenkkeile eivätkä jumppaa varmaan kuitenkin arvostavat no-nonsense notifation kelloa tuoreimmailla älykello OS:lla.

Sijainti: PKS
    Hintapyynti 60 euroa

Liitetyt tiedostot:

• 1.JPG
      1.JPG
      Tiedostokoko:
      34 KB
      Katseltu:
      95
    • 2.JPG
      2.JPG
      Tiedostokoko: