1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

LG P7200 muistiongelma

Keskustelu osiossa 'LG', aloittaja Leebu, 28/10/06.

1. Leebu

Tykkäykset:
    0
    Ulkoinen muisti = muistikortti toimii vain puhelimen omasta muistista siirretyistä tiedostoista. Tietokoneelta muistikortille ladatut musiikki ja kuvatiedostot syövät vain tilaa, mutta eivät näy eivätkä siten ole käytettävissä (vaikka ovat samassa formaatissa). Voiko tämä olla ominaisuus? Samoin muistikortilla olevat musiikkitiedostot eivät tule MP3 soittolistaan, vaan ne on aina erikseen avattava tästä "ulkoisesta muistista"???

2. Jaere

Tykkäykset:
    0
    Kai olet laittanut ämppärit oikeaan kansioon kortilla? Kyllä mulla näkyy muistikortin biisit soittolistassa. Musiikki ja äänethän ovat eri kansioissa.

Valokuvien ja videoiden kanssa joutuu kyllä menemään aina ulkoinen muisti -valikon kautta, saisi kyllä albumissa näkyä myös kortilla olveat kuvat.

Siirrätkö tiedostot kortinlukijalla vai USBin kautta? Näkyykö USBilla kytkettynä sekä ulkoinen että sisäinen muisti omina ulkoisina muisteinaan? Mulla ainakin on näin.

Mä en ole vielä saanut mukana tulleita ohjelmia toimimaan, onko muilla ollut ongelmia asennuksen suhteen?

Contetnt Bank -ohjelmassa on kyllä yhteyden valintana COM/USB, mutta siinä toisessa ohjelmassa, jolla voi hallita esim. yhteystietoja ja kalenteria, ei ole kuin COM1/COM2. Onko ne muka niin vanhoja versioita ja onko niihin päivityksiä?

Puhelin on kyllä herättänyt useita kysymyksiä, olisihan siinä paranneltavaa. Tosin se on jo poistuva malli, ehkä uusissa on korjattu näitä puutteita.

Esim. miksei kameraa ja videokameratilaa voisi vaihtaa "lennossa" ?

Ja miksei kuvia voi automaattisesti pienentää, kun lähettää MMSn?

Harmittaa kun on käyttänyt kuvaamiseen suurta koko ja hyvää laatua, mutta niitä ei voi lähettää, vaan pitää purkaa tietokoneelle?

Miksei oikopolkuja voi tehdä, esim. Bluetoothin kytkemiseen pitää painaa viittä nappia, vaikka onkin "pikavalinnoissa"?

Miten saan + -merkin puhelinnumeron eteen???

Yleisesti ottaen olen kyllä ollut tyytyväinen puhelimeen.

3. ThuLe

ThuLe

Tykkäykset:
    0
    onkos tämä juuri tosi että tuohon p7200 ei käy isompi muistikortti kuin 128mb? mulla on itellä 512 micro sd, eikä tunnu huolivan sitä. sanoo vain että asenna muistikortti. ja teen just sillä tavalla kun ohjeet sanoo. sammutan puhelin työnnän kortin sisään käynnistän puhelimen mutta ei mtn vaikutusta!

4. ville85

Tykkäykset:
    0
    Mulla toimi 512mt:n Kingstonin muistikortti.. Jos tuo sun korttis ei vaan oo yhteensopiva, kuten ohjekirjassa lukee: "Jotkut muistikortit eivät ehkä ole yhteensopivia puhelimen kanssa."

5. ThuLe

ThuLe

Tykkäykset:
    0
    joo mulla on trancendin. pitää vissiin ostaa toinen!

6. Jaere

Tykkäykset:
    0
    Muistikortti

Mulla on kans Kingstonin 1Gb kortti ja toimii ihan hyvin.

Jaa tämä viestiketju