1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

LG:n asiakaspalvelu ja toiminta

Keskustelu osiossa 'LG', aloittaja metsus, 9/7/09.

1. metsus

metsus

Tykkäykset:
    0
    Sain syyskuussa -08 lahjaksi LG KU 970 Shine -luurin. Siitä hajosi näyttö täysin omia aikojaan ilman väkivaltaa tai vahinkoa kahden kuukauden käytön jälkeen.

Taistelen edelleen LG:n kanssa siitä kuka maksaa ja mitä. Taistelu on sikäli vaikeaa, ettei LG:n organisaation henkilöstöön pääse ensimmäistä asiakaspalvelijaa pidemmälle.

HUOM! Kuluttajariitalautakunta on antanut jo asiassa päätöksen missä suosittelee puhelimen takuukorjausta.

Tänään sain ensimmäisen kerran jonkinlaisen perustelun LG:ltä; Maifonilta oli sanottu, että vaikuttaa siltä kuin olisin itse hajottanut näytön. Korjaajan sanoman perusteella LG Electronics Finland Oy:llä EI OLE LUPAA takuukorjata puhelinta..... Eli seuraava kontaktipinta lienee Koreassa?

To be continued....

2. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Ite en kyllä jaksais alkaa kättä vääntään hajonneesta näytöstä, sen verran paha todistaa että puhelin ei ole ikinä edes esim.housun taskussa kolahtanut johonkin. Tietysti jos aikaa on, niin mikäs siinä...

3. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Mikäli itse tiedät satavarmasti, että näyttö ei ole kolahtanut, niin kannattaa tapella loppuun asti vaikka kuluttajariitalautakunnan myötä.
    Itselläni tosin tuon lautakunnan kanssa kävi päinvastoin. Mulla HTC TyTN hävitti aina puhelinta uudelleenkäynnistettäessä kaikki viestit. Kokeilin montaa samanmallista luuria, eikä niistä mikään muu käyttäytynyt samalla tavalla. ja tämän myös ilmoitin kuluttajariitalautakunnalle.
    Maahantuoja Brightpoint Finland sysäsi vastuuta microsoftille, koska luurissa oli Winmobile-käyttis.
    Kuluttajariitalautakunnasta tuli päätös maahantuojan hyväksi koska minä, kuluttaja en ollut esittänyt tarpeeksi päteviä perusteluja/todisteita ettö kyseessä ei olisi ominaisuus.
    Eli kuluttajariitalautakunnastakaan ei kannata odotella mitään ihmeitä, helvetin tyhmää sakkia tuntuu sielläkin istuvan.

4. metsus

metsus

Tykkäykset:
    0
    Oikeus on tapahtunut

Eli kuluttajariitalautakunta teki jo päätöksen minun hyväksi, LG ei vastannut mitään ko. tapaukseen ennen päätöstä vaikka lautakunta sitä tietenkin pyysi.

Asiassa on edistytty; LG on ilmoittanut noudattavansa lautakunnan päätöstä ja puhelin korjataan.

Enkä todellakaan olisi lähtenyt taistelemaan asiasta ellen tietäisi olevani oikeassa; puhelin toimi illalla mutta aamulla oli näyttö sisältä halki ja tiltissä. Puhelin oli yön pöydällä kaukana ihmisistä ja eläimistä.

Kuluttajariitalautakunnasta oltiin minuun puhelimitse yhteydessä ja sieltä eräs kovin fiksun oloinen setä kertoi, että tietyn ainesosan liian vähäinen määrä tms. käytetyssä lasimassassa aiheuttaa kyseisen ongelman, samaa esiintyy mm. näyteikkunoissa.

Puhelin lähtee huomenna Maifonille saatteiden kera. Olen kuitenkin voittaja vasta sitten, kun puhelin on tullut toimivana takaisin.

Jaa tämä viestiketju