1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

LG ku-250 nettiongelma

Keskustelu osiossa 'LG', aloittaja zakatti, 13/2/08.

1. zakatti

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys,

koitin etsiä jotain vastaavaa threadia, mutta enpäs löytänyt. Jos semmoinen on olemassa ja joku muistaa missä, ohjatkaa toki minun oikealle polulle, muutoin etiäpäin voi lukea jos tuntuu siltä, että osaisi auttaa ongelmassa.

Eli siis nettiinpääsyn kanssa on ongelmia. Liittymänä on Telefinland (eli pitäisi olla kyllä gprs ja 3g härmäkkeet ok) ja asetukset olen tilannut/laittanut käyttöön. Olen ihan kuuluvuus alueellakin uudellamaalla. WAP toimii ihan normaalisti, mutta eipä sitä paljon jaksa käyttää.. Hain opera mini 4.0:n joka ko. mallin kanssa toimii, ja sain sen asennettua. Mutta kun koita avata nettiyhteyttä, ilmoittaa opera vaan että failed to connect to the internet. Probleema on, että en pääse oikein tarkistamaan mistään kunnolla noita asetuksia, kun ne asetukset mitä löydän (asetukset/verkko) ovat melko suppeita. Mitä tuolla valikossa nuo suoratoisto asetukset säätelevät?

Eli onko joku säätänyt nettiänsä toimimaan ko. luurin kanssa ja jos, niin miten. Nokian kanssa oli helpompi noita säätää, tässä ei tunnu oikein mikään olevan oikeassa paikassa eikä oikealla nimellä, vaikka muuten pidän puhelimesta kyllä.

Arvostan apuanne! Jos jäi jotain kritikal tietoja täyttämättä, niin ilmoitelkaa ja koitan kaivaa.

Tomi

2. mrv

Tykkäykset:
    0
    Katsopa ainakin Pelit ja sovellukset -> Asetukset. Minulla oli ainakin oletuksena "Saunalahti JAVA", jossa yhteysosoite on jostain syystä "Saunalahti GPRS WAP". Lisäsin omat asetukset, jossa muuten sama mutta "Saunalahti Internet" yhteysosoitteeksi.

Opera on toiminut kyllä ihan hyvin tuon jälkeen.

3. zakatti

Tykkäykset:
    0
    no hitto, sehän toimii ku vanhan junan vessa. Vaihdoin vaan itselleni käyttöön tuonne Tele Finland WAP:in - Sonera:n sijasta, niin ei mitteen ongelmia. Suuret kiitokset :] Tarjoan joskus olusen jos samaan baariin satutaan.

4. [Tobias]

Tykkäykset:
    0
    Voisiko joku neuvoa miten saan asennettua omaan kännykkääni (ku-250) opera mini internet selaimen? Puhelimessani on internet yhteys, muistikortti ja sen lukija, mutta ei datakaapelia.

5. kimmo Vieras

Menet puhelimellasi operamini.com -sivulle, tahi sitten pc:llä käyt katsomassa täältä ohjeet.

Jaa tämä viestiketju