1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Lg Ks20

Keskustelu osiossa 'LG', aloittaja memasa, 9/12/07.

1. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
  2. harjoitus

Tykkäykset:
    0
    Hyvää päivää vaan kaikille!

Onkos kellään mitä hajua tästä LG:n ks20:stä, että milloin kyseinen luuri rantautuu Suomen markkinoille?

Mietin tässä LG:n ku990 viewtyn ja tämän ks20 väliltä? Onko kellään mitään sanottavaa?

T. Henkka :)

3. belated

Tykkäykset:
    0
    Pari viikkoa sitten lahetin sahkopostin LG:n Suomen edustajalle ja han sanoi, ettei viela ole suunnitelmia tuon puhelimen osalta. Kannatta kysella uudestaan hanelta, jos tarkempaa tietoa haluaa. Itse olen juuri lahdossa kauppaan kyseista puhelinta kokeilemaan. Taalla Ateenassa puhelin on jo kaupoissa hintaan 399 euroa.

4. jk

jk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    54
    Puhelinmalli:
    Useita erillaisia
  5. jibbajabba

Tykkäykset:
    0
    onko tuolta cdonista kukaan tilannu koskaan mitään? aattelin vaan että uskaltaako sieltä tilailla

6. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
    Leffoja ja yhden cd:n olen CDONista tilannut hyvällä menestyksellä. Toimitusajat ovat pitäneet ja tavara on ollut asianmukaisesti pakattu. Ei oo syytä epäillä, etteikö kännytkin tulisi sujuvasti perille.

Kannattaa kuitenkin aina muistaa katsoa, onko tuotteesta suomenkielistä versiota tarjolla. KS20:n osalta näin ei ole.

7. jibbajabba

Tykkäykset:
    0
    Ei tuo nyt niin mahdoton ole käyttää jos valikot on englanniksi. Tietysti jos on ruotsiksi niin voi olla hankalampi.

8. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
    Oletan että englanti löytyy vakiona.

Jaa tämä viestiketju