1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

LG KP500, LG KU990i tai Samsung S5230?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja odeir, 19/7/09.

1. odeir

Tykkäykset:
    0
    Elikkä tässä olisi varteen otettavat vaihtoehdot minulle uudeksi puhelimeksi. Eli osaako joku sanoa, että mikä näistä olisi luotettavin, monitoimisin ja muutenkin paras vaihtoehto? Itellä ei ole kummastakaan merkistä kokemusta ja LG vähän arveluttaa. Jos myös mieleen tulee jotain muuta hyvää kännykkää max. noin 250€ hintaan, niin ehotelkaa ja kertokaa ihmeessä miksi se olisi parempi.

2. Peku-92

Peku-92

Tykkäykset:
    9
    Ehdottomasti joku?

Älä osta tuota LG Kp500 ainakaan! Ei oo hyvä puhelin! Itsellä on tuo LG KU990i ja puhelimessa ei sinänsä ole mitään vikaa paitsi huonot musiikkitoiminnot, suppea myyntipakkaus ja vähänen akun kesto. Siks ostankin kohta Sony Erkin walkmanin. Mutta jos tosiaan arvostat puhelimessasi enemmän kameraa kuin musiikkia niin suosittelen ostamaan tuon KU990i puhelimen. Jos pystyisin perumaan vielä tän LG:n puhelimen oston niin ostaisin ehdottomasti tuon samsungin! Eihän se oo 3g puhelin mutta siinä on mahtavat ominaisuudet hintaan nähden. 10 tunnin akkukesto, stereokuulokkeet, ja paljon ohuempi kuin ku990i. Jos haluat välttämättä kosketusnäyttöpuhelimen niin tuo samsung on paras. Saa gigantin verkkokaupasta jopa 179 euron hintaan! Huomasin vasta äsken että itselleni se musiikki tuli enemmän tarpeeseen kuin kamera niin harmittaa kyllä aivan pirusti. Neuvoisin että katot aluksi youtubesta kummastakin mallista videoita ja päätät sitten oman makusi mukaan.

3. odeir

Tykkäykset:
    0
    Tullu noita kaikkia nyt n.2 viikkoa mietittyä ja meinaan kyllä tulla siihen tulokseen, että paras noista olisi tuo samsung. Mutta toisaalta taas en usko, että mikään noista päsee samalle tasolle käyttömukavuudessa kun vanha uskollinen Sony ericssonin z550i, mikä onkin kohta 3 vuotta minua palvellut. Ja olen vähän tullut siihen ajatukseen, että ei pää kestäis tota kosketus näytön sorkkimista.
    Pitää siis kai vain jatkaa uuden puhelimen etsimistä ja sillä välin aina töissä ladata vanha telefooni alaisten latureilla kun oma on sököksi mennyt.

4. ilaril Vieras

Minkälaiseen käyttöön puhelin tulee? Ajattelitko kuunnella puhelimella musiikkia, ottaa valokuvia, lukea sähköposteja..? Onko oltava kosketusnäytöllä, vai kelpaako myös normaalit näytöt? Helpottaisi ehdotusten antamista huomattavasti :)

5. Peku-92

Peku-92

Tykkäykset:
    9
    Juu voisit kyllä tarkemmin kertoa että mitä puhelimeltasia kaipaat ja että onko se kosketusnäyttö pakollinen? Tuohon 170-300 egen hintahaarukkaan on tarjolla monia hyviä walkman puhelimia sekä nokialaisia express music luureja. Se kosketusnäyttö nimittäin on omasta kokemuksestani melko hidas jos meinaa äkkiä kirjoittaa tekstareja yms... joten minusta se ei ole niin hieno ominaisuus vaikka muut kamalasti kehuu. No mutta muista miettiä huolella ettei sullekin käy niinkuin mulle ja pistät hitosti rahaa turhaan hukkaan :D

6. odeir

Tykkäykset:
    0
    Kapulalta kaipaan.

Pääasiassa puhelimelta kaipaan mukavaa ja antoisaa käyttömukavuutta, kestävyyttä ja monipuolisuutta. Olisi hyvä myös, että kännykässä olisi hyvä kamera, mikä sitten kulkisi aina taskussa mukana. Musiikki soitin ei minun käytössä tarte mikään yyberi olla, mutta plussaahan sekin vaan tietenkin olisi.

Puhelinta käytän lähinnä soittamisen ja viestien lisäksi kuvien ottamiseen, musiikin kuunteluun(joskus), sähköpostinlukemiseen(joskus). Mutta eipä tällä vanhalla z550i:llä paljoa muuta pysty tekemäänkään.

Uuden kännykän osto ei ole viellä pakollista todellakaan, koska kaikki muu vanhassa kännykässä pelittää paitsi latauskaapeli. Tällä hetkellä latailenki kännykkää muiden latureilla tai USB-kaapelilla. Ja päättänyt olen, että uutta laturia en osta vaan ostan uuden kännykän ennemmin. Elikkä tueleviakin malleja voi ehdottaa.

Aluksi kun aloin uutta kännykkää katsella, niin nämä kosketusnäytölliset rupesivat kovasti houkuttelemaan. Mutta nyt taas vähän arveluttaa, että miten hermo sitä koskettelua kestäisi, ovatko hitaita ja miten käyttöäni mahtaisivat kestää. Tietenkin luotettava isonäyttöinen kosketusnäyttöpuhelin olisi hieno, mutta niin...

Puhelimelle olisi myös iso plussa kaikki pikku ihme ohjelmat ja ihme näpertäminen, elikkä monipuolinen. Nokiaa on ollu ja enkä ole niin tykännyt. Sony Ericsson on ja olen todella tykännyt käyttötuntumasta. Ja hinta olisi mielellään se n.250€. Ja kaikkia malleja olen kyllä valmis koittamaan, koska mitä sitä on haukkumaan ennenkuin itse koittaa.

Oho tulipa sitä kirjoteltua ja anteeksi tekstin sekavuus, mitä syntyy aina reippaasti kun näin väsyneenä kirjoittelen:)

Jaa tämä viestiketju