1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

LG KM500 käyttökokemuksia

Keskustelu osiossa 'LG', aloittaja Mie, 10/1/09.

1. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Tulipa hankittua Luurinetin tarjouksesta LG:n musiikkipuhelin (http://www.luurinetti.com/products.php?p=55d74f) joka on samalla ensikosketukseni LG:n puhelintuotteisiin. Ja kylläpä täytyy sanoa että 89€ hintaansa nähden olen erittäin positiivisesti yllättynyt. Tässä vähän ensiplussia ja -miinuksia vartin käytön jälkeen.

+ tuntuma, mukavan tukeva liukumekanismi ja tukeva rakenne)
    + näyttö riittävän tarkka
    + valikoiden ulkonäkö, tyylikästä mustaa ja punaista
    + PC Suite, yhdistäminen kävi helposti, synkkasi hyvin ja pystyy käyttämään myös massamuistina ilman PC Suitea
    + 3,5mm plugi, sopiipahan mitkä tahansa kuulokkeet

- pari käännösvirhettä valikoissa, ei kyllä minua häiritse
    - tekstiviestiääni pitää valita puhelimen omista

Musiikkisoitinta pääsen testailemaan kohta kun saa biisit sisään. Kingstonin 8GB MicroHCSD- kortti tuntuu toimivan. Kameralla otettu yksi koekuva kertoisi laadun olevan ihan mukiinmenevää 2mpix kännykkäkameralaatua.

Ensituntumaltaan ehdottomasti yksi parhaista hinta-/laatusuhteista mihin olen törmännyt. Myyntipakkauksessa mukana 1GB muistikortti, usb-kaapeli ja laturi. Tuossa Luurinetin tarjouksessahan mukaan tulee myös KOSS:in nappikuulokkeet.

Jaa tämä viestiketju