1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

LG G5 -HTC10 - Sony Xperia Z5

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Coypu, 31/5/16.

1. Coypu

Coypu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    68
    Puhelinmalli:
    LG G5, Surface 3 LTE
    Aika jättää WP alkaa lähestyä ja etsiskelen Lumia 930: n seuraajaksi hyvän kameran omaavaa android puhelinta. Näyttö voisi olla 5+ tuumaa mutta alle 5,5. Erilaisia vertailuja on tullut luettua jo tovi. Tällä hetkellä vahvimmilla olisi G5. HTCn muotoilu ei ihan näytä parhaalta, toisaalta Sony olisi ulkomuodon puolesta ehkä parhaimpia mutta kamerasta olen lukenut ristiriitaisia arvioita. Samppa ei kiinnosta.

Riittääkö G5:n näytön valoisuus näillä mahtavilla keleillä pihalla?
    Onko näissä vaihtoehdoissa mitään järkeä? Onko missään mitään järkeä? Kannattaako odottaa jotain tiettyä ajanjaksoa että hinnat laskevat, en nyt tarkoita ensi vuotta. Löytyykö G5:lle hilavitkuttimia? Suojakoteloita, lasisuojia jne?

2. Raddel

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Oneplus 3
    Mä oon kans pohtinu vähä samantyylistä valintaa, P9 tuli hankittua mutta UI ahdistaa että oon miettiny G5:sta tilalle, uskoisin että riittää kirkkaus päivänvalos, jos en väärin muista nii ~800nits mitattu kirkkaudeksi joka on todella hyvä jo :) HTC 10 vois olla kans ihan Ok vaihtoehto mutta mä taidan kääntyä enemmän LG:n puolelle :) Iha päteville laitteille molemmat vaikuttaa (ainakin paperilla) :D

3. Timbe78

Timbe78

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    S6/G5
    G5 ja et pety, on mahtava laitos :)
    Sehän on raaka fakta että Samsungin näytöille ei pärjää mikään laite, mutta hienosti tällä G5: lla pärjää kirkkaillakin päivillä.

Raddel tykkää tästä.
  4. Coypu

Coypu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    68
    Puhelinmalli:
    LG G5, Surface 3 LTE
    Pitää mennä hiplaamaan tuota G5sta. Jos ei kummallista paljastu niin eiköhän se lähde mukaan.

Edit.

Ei se sitten niin helppoa ollutkaan. Pari päivää piti etsiä ennen kuin sai edes käteen G5:n ja sitten netin kautta tilaukseen. Kaikkialla oli vain näitä yleisimpiä perusmalleja ja samppaa. Verkkikseen piti mennä. Mesh flip cover, panzerglas, laturi ja kaapeleita tilattu myös.

Viimeksi muokattu: 9/6/16
    Raddel tykkää tästä.

Jaa tämä viestiketju