1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

LG G3 Samsung S3:n tilalle?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Derp, 28/6/15.

1. Derp

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S III
    Minulla on käytössä ollut reilu kolme vuotta Samsung S3 LTE puhelin ja se on alkanut reistailemaan siihen tahtiin että sen pitäisi joko kiikuttaa huoltoon tai ostaa uusi puhelin tilalle. Itse kallistun enemmän jälkimmäiselle vaihtoehdolle.

Olen selaillut operaattoreiden sivuilta puhelinvaihtoehtoja ja LG G3 näyttäisi olevan ainoa puhelin joka miellyttää itseäni, koska en ole mikään hifisti niin mitään uunituoreita puhelimia ei tulisi kuuloonkaan. Ainut mikä tässä mietityttäisi on se, että itselläni ei ole kokemusta LG:n puhelimista eikä myöskään tästä androidin uudesta Lollipop käyttöjärjestelmästä. Olisko teillä kertoa omia kokemuksianne jompaankumpaan tai vaikka molempiin asioihin?

Myöskin muita vaihtoehtoja nykyisen S3:n tilalle otetaan mielihyvin vastaan.

2. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6608
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
  3. jehu

jehu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    G3 pitäisi olla ihan pätevä valinta. Jos haluaa selvitä halvemmalla, niin sitten ehkä Huawei Honor 6. Jos pitäisi ostaa puhelin nyt, saattaisin tarttua juuri G3:een.

4. Derp

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S III
    Tuota oonkin selaillut nyt pari päivää ja päällisin puolin jäi mieleen vaa se et akku ei oo kovin kestävä (tietysti vaihteli kuluttajan käytön mukaan) ja että siinä olisi kohtuullisesti bugeja liittyen joko käyttöjärjestelmään tai itse puhelimeen ja muutenkin vähän huono maku jäi ko puhelimesta tuon ketjun luettua mut ei suinkaan kaikilla käyttäjillä ollut pahaa sanottavaa G3:sta.

Honor 6:sta kattelin eikä se oikein innostanut minua. Toisaalta Huawein P8 ois toinen vaihtoehto SGS3:n tilalle, mutta siitä on vielä sen verran vähän käyttökokemuksia, että sekin mietityttää.

Jaa tämä viestiketju