1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.
  2. Nokia 8 on julkaistu

LG G3 käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'LG', aloittaja kurrre, 30/6/14.

1. 5530

5530 Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    5   0   0

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    HTC One <3
    Mikäs vika mytrendyphone:ssa on? Ite tilannu useita kertoja, aina tullu nopeesti

2. bitazh

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Mitä oon itte selannu nii on tullu virheellisiä akkuja ja palautus/uuden tuotteen saamisessa on kestänyt aikansa

3. jasca Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    LG G3 32GB
    Ruusut:
    - suorituskyky riittää ainakin minulle
    - laadukas näyttö
    - monipuoliset ominaisuudet
    - vaihdettava akku
    - Marshmallow toimii hyvin
    - hinta-laatusuhde varsinkin tänäpäivänä oikein hyvin kohdallaan

Risut:
    - LG PC Suite -sovelluksen vajanainen toimivuus Lollipopin ja Marshmallowin kanssa
    - LG PC Suite -sovelluksesta käytännössä vain Windows-versio (Mac-versio tosi suppea)
    - maahantuojan teknisen tuen toiminta varauksin
    - ennustavan tekstinsyötön toiminta varauksin
    - vastaanottimen herkkyys ei parasta A-ryhmää

Suosittelen ostamaan 32 GB mallin, sillä siinä myös laajempi RAM-muisti (3 GB).

4. KooBee Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    2   0   0

Tykkäykset:
    151
    Puhelinmalli:
    1+
    Käytettynä tämä lienee ihan OK ostos, mutta uusien hintoja jos katsoo niin kannattaisi varmaankin jotain muuta mallia hommata samassa hintaluokassa. Jos haluaa merkissä pysyä, niin LG G4 ja Nexus 5X saa cdonista hieman yli 300 eurolla, eli hyvin pieni hintaero G3 verrattuna.

5. Leksi Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    42
    Puhelinmalli:
    LG G3
    Onkohan mulla liian hidas sd kortti, kun en saa liitettyä sitä "sisäiseksi" ? Ominaisuushan tuli 6.0 myötä, joka luonnollisestikkin on asennettuna. Vai onko tuo ominaisuus poistettu käytöstä kenties.

6. KooBee Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    2   0   0

Tykkäykset:
    151
    Puhelinmalli:
    1+
    Ei ole oletuksena käytettävissä. Vaatii rootin.

7. Leksi Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    42
    Puhelinmalli:
    LG G3
    Näin vähän arvelinkin. Olkoon sitten ulkoisena ainakin toistaiseksi.

8. merccu

merccu Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    47
    Puhelinmalli:
    LG G5
    Kysymys niille, joilla Marsmallow jo on: toimiiko teillä Now on Tap-toiminto? Mä en saa sitä toimimaan vaikka mitä yritän :/ Mä kyllä aktivoin sen mutta aina kun painan kotinäppäintä niin pop-up ikkuna tulee että "you've found Now On tap" eli toiminto ei ole aktivoitunut. Google aina ilmoittaa että jotta now on tap toimii niin mun pitää aktivoida tilileni "searches and browsing activity" ja mulla on se aktivoituna mutta ei vaan toimi: saan vaan luuppina että "ota now on tap käyttöön". Kerrankin feature mitä haluaisin käyttää niin ei toimi per*ele >:/

9. Boiga

0   0   0

Tykkäykset:
    4
    Onko muilla alkanut bluetooth sekoilla päivityksen jälkeen? Itsellä oikeastaan suurin ongelma on auton soittimen näyttämät kappaletiedot, ovat satunnaisesti tulleet näkyviin joskus (harvoin, hyvin harvoin) ja nyt huomannut että kello (huawei watch) ei yhdistä takaisin jos käy puhelimesta kauempana ellen käytä bluetoothia pois päältä puhelimessa (kellon uudelleen käynnistäminen tai etsiminen puhelimesta ei auta). Akun kulutus myös on suurempi nyt... en toki ole kokeillut tehdä resettiä asennuksen jälkeen, asennuksen tein toki resetin jälkeen eli puhelin on tyhjätty 6.0 asennuksen aikaan :)

10. OaK

OaK Aktiivinen jäsen

Palaute - 100%
    6   0   0

Tykkäykset:
    50
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3T
    Kyllä mulla ainakin toimii Google Now ja now on tap. En nyt muista varmaksi mutta taitaa vaatia englannin toimiakseen. Itellä puhelimen kielenä englanti

11. merccu

merccu Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    47
    Puhelinmalli:
    LG G5
    Puhelimessa on käyttökielenä englanti (us) ja olen kokeillut Google appissa hakukielenä molempia enkkuja tuloksetta :/ Mitähän tässä voisi vielä kokeilla kun en viittis puhelinta resetoida tän takia...

12. bitazh

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Eikö Macin LGPCSuitella onnistu päivittämään Android 6:een? Herjaa ainakin päivitystä etsiessä että tarkista internet yhteys..

13. jasca Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    LG G3 32GB
    En just nyt ole koneen ääressä jotta pystyisin varmistamaan, mutta silti sanoisin ettei Mac-versiossa ole edes moista ominaisuutta. Eli vain Windows-versiolla onnistuu firmiksen päivitys.

14. tomhut Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Olisin kysellyt kokemuksia kuvien laadusta, varsinkin hämärässä otettaessa. Eikös tässä ole OIS?

15. jalkkis Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    4
    Onko LG G3:n Vaahtokarkissa mahdollisuutta järjestellä ilmoitusvalikon ylärivin pikalinkkejä? System UI Tuneriin ei taida olla pääsyä...

16. Perustallaaja

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    LG G3
    Morjens!

Marshmallow ollut nyt puhelimessa about 2 viikkoa. Kaikki toimii hyvin eikä mitään ongelmia ole ollut, mutta mielenkiinnosta vain kysyisin, että paljonko teidän SOT keskimäärin on?

17. KooBee Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    2   0   0

Tykkäykset:
    151
    Puhelinmalli:
    1+
    Ylärivissä viimeisenä oikealla on muokkausvalinta, josta niitä saa poistaa/lisätä ja voi raahata eri järjestykseen.

18. jalkkis Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    4
    Kiitokset, onnistuin missaamaan tuon... Nyt muokattu. Tosin, ajatus oli, että saisin Älä häiritse -toiminnon Täysi hiljaisuuden käyttöön mahdollisimman kätsysti. Nyt pystyy kyllä laittamaan puhelimen Älä häiritse -tilaan pikavalikosta mutta ei Täysin hiljaiseksi... Eli ilmoitusledi jää vilkkumaan ja yöaikaan en sitä halua. Saiskos tuon ominaisuuden jotenkin nostettua jollain tavalla esiin, jottei sitä tarttisi valikoista arpoa?

19. jalkkis Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    4
    Itse itselleni vastaten. Älä häiritse pysyy Täysin Hiljaisena, kun se on kerran valittu asetuksissa vaikka sitä käyttää pikavalinnan kautta.

20. jalkkis Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    4
    Saako (langattoman) latauksen merkkiääntä mitenkään pois LG:n vaahtokarkissa? Nexuksen vaahtokarkissa saa mutta tässä ei ole samanlaista valintaa... En kaipaa noita ääniä, pikemminkin ne ärsyttää.

Jaa tämä viestiketju