1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

LG G2:lle seuraaja

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja terhiha, 11/3/15.

1. terhiha

Tykkäykset:
    0
    Alkaa olla aika päivittää LG G2, tai jos ei nyt ihan samantien niin ainakin pikkuhiljaa, onhan tuo ensimmäisten joukossa aikanaan ostettu.

Vaatimuksina samantasoinen tai parempi kamera. Ja mielellään niin, että kamera olisi nopeammin kuvauskunnossa kuin G2:ssa.

Toisena vaatimuksena se, etten LG G2 jälkeen pettyisi :D

Mitä olen vilkuillut niin
    LG G3 - huono akkukesto ja heräilee taskussa?
    Xperia Z3 - takalasi hajoaa
    Nexus 6 - aika iso koko, roottaus hankalaa?
    Huawei mate 7 - aika iso koko, miten kamera?
    Oneplus One - kamera ei taida olla loistava?
    Samsungin kutoset - melkein alkavat olla liian hintavia.

Honor 6 plus kiinnostaisi, mutta ei taida tulla suomeen.

2. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6570
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Nexus6 rooottaus noista on helpointa ja roottauksen poistokin onnistuu ilman että siitä mitään jälkiä jää, muissa taasen voi olla nihkeää. Kamera ei kyllä yllä mihinkään huippusuorituksiin, mutta ihan ok räpsytin se on.

Mate7 ei ole oikeasti kooltaan edes paha jos mietitään että kyseessä on 6" laite. Kamera on myös keskivertoa, eli ei huippua mutta ei mitään tusinatavaraa (ainakaan hyvässä valaistuksessa).

Xperia Z3 on noista G3 kanssa varmaan kameroiltaan paras vaihtoehto. Tosin noita lasin itseästään halkeamisista on ollut juttua myös täällä, tosin se tuntuu olevan aivan satunnaista. Tietysti kalvolla suojaus näissä lasiluureissa tietysti kannattaa.

3. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4550
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    Opo ja g3 myös helppoja roottauksen suhteen. Opo aikalailla sama kun Nexus.

4. terhiha

Tykkäykset:
    0
    Pitää siis vähän enemmän perehtyä tuohon G3:een.
    Tää G2 on mun eka LG ja olen kyllä tykännyt tosi paljon. Vaikka stockina tosin ei ole ollut kuin muutamat hetket paketista purkamisen jälkeen :D

5. KooBee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    130
    Puhelinmalli:
    1+
    G3 ei kyllä ole heräillyt taskussa parin ensimmäisen firmwaren jälkeen. Akkukesto tosiaan voisi olla parempikin, mutta akkukesto on tietysti hyvin riippuvainen siitä, miten laitetta yleensä käyttää.

6. piggy99

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    samsung
    Ei täälläkään kyllä G3 taskussa heräile, kamera on melko hyvä ja itse kyllä ihmettelen että miksi sitä akunkestoa niin kovin parjataan, itse käytän puhelinta vähintään tunnin päivässä netinselaus/uutisten luku, siihen boom beach pelailua, keskimäärin 2-4h puheluita per päivä WLAN ja 4g päälä sekä Bluetooth kuuloke yhdistettynä ja koko päivä menee helposti, yöksi laitan aina lataukseen, mutta kyllä pienemmällä käytöllä paripäivää pärjää.

7. terhiha

Tykkäykset:
    0
    Ok. No kyllä sitten akku riittää mullakin vallan hyvin.
    Jos en nyt sitten jää odottelemaan tuota G4 ;)

Jaa tämä viestiketju