1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

LG F2100

Keskustelu osiossa 'LG', aloittaja JanJan, 4/5/05.

1. JanJan

Tykkäykset:
    0
    Onko kukaan muu ostanut ko. kännykkää kuten minä? WAP:in sain toimimaan Elisan verkossa mutta en pysty lähettämään MMS viestejä, vaikka asetukset on olevinaan oikein. harmittaa : ( -olisiko vinkkejä? kännykkä on niin uusi ettei Elisalla ole siihen lähettää asetuksia!

2. JanJan

Tykkäykset:
    0
    Kylläpä MMS toimiikin, yritin vain lähettää koko ajan testi-viestiä kotisoittonumeroon ja se ei onnistu. :)

3. mikkoz88

Tykkäykset:
    0
    Hei!

Hankin ko. puhelimen, ja nyt tarvisin hieman apua, en nimittäin saa sitä käyntiin x)

Olen ollut tähän asti nokian käyttäjä, enkä muutenkaan tajua puhelimista paljon mitään. Laitoin sim-korttini sisään, ja laitoin puhelimen lataukseen. Parin tunnin latauksen jälkeen se ilmoitti, että Battery is full, ja paloi vihreä valo. En kuitenkaan saanut kännykkää mitenkään päälle? :D otin laturinjohon pois, ja avasin. Ruutu musta, enkä löytänyt käynnistysnappia mistään, tai vastaavaa =D

auttaakahan nyt viisaat tätä tyhmää, miten saan tuon päälle, miten koomiselta se ikinä kuulostaakaan :)

4. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Käyttöohjeestakin voisi olla apua...

Eikö esim. punaisessa luurissa ole sellaista merkkiä, jossa on ympyrän sisällä pystyviiva. Pidä sitä nappia pari sekuntia pohjassa.

5. mikkoz88

Tykkäykset:
    0
    Jooh, luin ennen kirjoittamista käyttöohjeen läpi, mutta heti lataamisen jälkeen siellä puhuttiin puheluiden vastaanottamisesta ym. Äh, ei tuossa ole mitään sellaista nappia :/

6. macko

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Htc Legend - Saunalahti
    kyllähän se punasta luuria pitkään painamalla starttaa

7. mikkoz88

Tykkäykset:
    0
    Voi kiitos paljon mulemmille. haha. En vain huomannut tuossa luurissa tuota pientä merkkiä. Enkä huomannut alkuperäisen vastauksen antajan viihjeestäkään, joo-o. Mutta kiitos, sain sen käyntiin :)

8. samumanu Vieras

Itse tota puh nyt pari viikkoo käyttäneenä täytyy heittää vähän kommentteja.

Hyvää: Toimii puhelimena oikein hyvin, kuuluu jne. loistavasti.

Huonoa: Pirun hidas vehe(nopeempiin tottuneena) ja esim. soittoäänet vallan kauhiat.

9. JanJan

Tykkäykset:
    0
    Olen ollut myös melko tyytyväinen. Minusta ei ole mitenkään erityisen hidas? Mun vanha Siemens M55 vasta hidas olikin tähän F2100 verrattuna : ) Ja soittareitahan voi itse tehdä lisää ja siirtää kännykkään. Ainoa mikä tuntuu hitaalta on kameran kuvien siirtäminen tietokoneeseen, varsinkin jos kuvan koko on 640x480- ellei sitten vika ole jossain mun asetuksissa? Siirtonopeus on kyllä nopein mahdollinen 115200.

Tässä linkki Yamahan ohjelmaan jolla muunnat .wav tiedostot .mmf muotoon.

http://smaf-yamaha.com/tools/downloads.html

10. tincup

Tykkäykset:
    0
    Soittoäänet

Soittoäänen tilatessani huomasin, että kyseinen puhelin ei ilmeisesti lataa koko soittoääntä vaan pätkän sitä. Esim. Buumista tilattu soittoääni kestää hurjat 8sec. Tuleekohan tässä jokin muistiraja vastaan?

11. persetti

Tykkäykset:
    0
    Millä tuosta kapulasta saa äänen pois joka piippaa puhelun aikana vähän väliä? hälytykset olen kytkenyt vekeen mutta silti piipittää koko ajan.

12. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    koitas ettii ääniasetuksistä "muut äänet" "lisääänet" tms valikko ja sieltä minuuttimuistutus

edit: c2200:ssa se on asetukset->puheluasetukset->minuuttiääni->pois

13. persetti

Tykkäykset:
    0
    Minuuttihälytyksen olen siis sulkenut pois ja silti piipittää puhelun aikana.akkukin on ladattu täyteen joten ei pitäs siitäkään johtua ääni.eikä jonossa olevasta puhelusta.aargh

14. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    hmm, sit en kyl osaa enää sanoa, aika oudolta kuulostaa

15. Ugalabugala

Tykkäykset:
    0
    Ko. puhelimen hyviä/huonoja puolia?

Ajattelin tuollaisen hankkia toiseksi kännykäksi, hintakin on sopivasti laskussa...
    Mistäs sais halvimmalla (ei nettikauppoja kiitos )?
    Puhelimessa hyväkin näyttö?

Kiitos jo etukäteen

T. Ugalabugala

Jaa tämä viestiketju