1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

LG Etna, Android-luuri

Keskustelu osiossa 'LG', aloittaja eralumi, 8/9/09.

1. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Näyttää LG:ltäkin tulevan Android-luuri. Mielenkiintoinen uutuus, joka kuvan perusteella näyttäisi olevan sopivan pikkuinen, mutta silti omaa qwertynäppiksen.
    Ei näytä juuri muuta tietoja vielä mistään löytyvän kuin se, että luurissa on 5 megapixelin kamera, Bluetooth ja microUSB-liitin.

Tämä voisi olla selkeästi yksi vaihtoehto käyttöluuriksi, kun pääsääntöisesti käyttö on sähköpostia ja netissä surffailua. Jäänkin mielenkiinnolla odottelemaan luurista lisää tietoja.

http://www.mobiiliblogi.com/2009/09/08/google-androidiin-perustuva-lg-etna-vuoti-nettiin/

2. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Viisirivinen QWERTY kuulostaa mainiolta mutta näyttö on armotta liian pieni.

3. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    kyllä mun mielestä kolmen tuuman näyttö on ihan kohtuullisen kokoinen. Varsinkin kun se vaikuttaa itse luuriin pienentävästi.

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mitenköhän pienet nuo näppäimet oikeasti ovat, jos tosiaan on viidessä rivissä kuten kuva kertoo. Tällä hetkellä vastaava laite on aika lailla LG GW520, jossa näppäimistö on neljässä rivissä ja nuokin näppäimet ovat jo pienet. Kuitenkaan kokoeroa fyysisesti noilla laitteilla ei kamalasti ole.

5. Oskarianoz

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Spica, Saunalahti
    Ei oo tullu tietoo vielä mittoja ja hintaa?
    Minun mielestä oikein näpsäkän näköinen, voi olla vaihtoehto, jos haluaa
    Androidin, mutta Hero liian kallis, tosin mikä on lopullinen hintaero?

6. Safiiri

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N9
    LG GW 620 Etna, Android luuri QWERTY näppiksellä

Tuli pari päivää sitten tuo luuri ja fiksulta vaikuttaa. Työpöytä liikkuu hyvin linukkamaisesti molempiin suuntiin sormella vetämällä. Koko on sopivan pieni jotta luuri ei pullota taskussa kuten vanha Nokia 5800. Hintaa oli 330e verkkokaupasta.

http://cdon.fi/kotielektroniikka/lg_gw620_etna_black_blue-7792715

7. Matuning

Tykkäykset:
    0
    Ongelma

Joo itse sain kanssa eilen kyseisen luurin, nyt aamulla kun otin sen ensimmäistä kertaa käyttöön niin tuli eka ongelma kun sim yhteystiedot eivät näy? Vanhassa k800i puhelimessa ne näkyvät ihan ok, mutta tämä laite sanoo ei sim yhteystietoja? Olisiko kellään mitään vinkkiä aiheesta? Muuten laite vaikuttaa ihan pätevältä, 312€ cyperphotosta.

8. Matuning

Tykkäykset:
    0
    Itse itselleni vastaten, löysin valikon josta piti tuoda sim yhteystiedot. Ei ohjekirjakaan osannut kertoa sitä....

9. kili_7

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Vivaz pro
    Voisitteko kertoo vähän enemmän käyttökokemuksista? Mulla on nyt KM900 (arena) Ja täyttä paskaa koko puhelin joten haluisin kyllä jonkun muun kun LG:n puhelimen pelkkiä ongelmia täynnä toi arena. Mutta tää kiehtois kun on niin edullinen ja muissa qwery laitteissa on resistiiviset näytöt tai muuten liian pieni näyttö tai liian huono kamera. Mites musiikkisoittimena onko hyvä?

10. kurrre

kurrre Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    128
    Puhelinmalli:
    S6 edge 64GB, iPhone 6 64GB, Lumia 1520
    Käsittääkseni tässä Etnassa (GW620?) on kylläkin nimenomaan resistiivinen näyttö. Esimerkki kapasitiivisesta QWERTY-Androidista olisi Motorola Milestone.

11. kili_7

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Vivaz pro
    Oho joo tajusin sen itse jo kun olin ton postannut xD Mutta joo nyt olis tarjous cdon.comissa 280e Nii olis melko edullinen! Mutta vaan kun musiikkisoitin on noin heikko mitä se on niin huhhuh... Ja tuskin on tulossa ainakaan lg:n puolesta minkäänlaisia päivityksiä.... :S

12. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6608
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    No musiikkisoittimia saa aina ladattua marketista, niitä on siellä n+1 kappaletta

13. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mulla on kysymys jollekin luurin omistajalle:

Kun tuossa kerta on se kiihtyvyysanturi, niin kääntyykö näyttö automaattisesti puhelinta kääntäessä, vai toimiiko näyttö vaakatilassa ainoastaan silloin kun näppäimistö on vedettynä auki?

14. artcore

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC One S
    Alussa toi näyttö kääntyi puhelinta kääntaessä aloitusruudussa ja ja valikoissakin. Nyt onnistuin jotenkin "hukkaamaan" tuon ominaisuuden. Näppiksen ulosliu'uttumalla ruutu käänytt kyllä valikoissakin. Sen verran tuore tuttavauus tuo puhelin mulle on, etten ole vielä onnistunut palauttamaan ruudunkääntöä "normaaliksi".

Ohjelmia ja sovelluksia käyttäessä ruutu kyllä kääntyy automaattisesti puhelimen mukana.

E: Jouduin palauttamaan puhelimen tehdasasetuksille ja näköjään näyttö toimii edelleen yllä olevan kuvauksen mukaisesti. Eli ilmeisesti aloitusnäyttö ja valikot eivät käänny automaattisesti puhelimen mukana. Mites tuo näytön kääntö on käyttäytynyt muilla puhelimen omistajilla?

15. Jay_S

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    LG L5
    Alko kiinnostamaan tuo luuri mutta ilmeisesti näppiksestä puuttuu ääkköset kokonaan?

16. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Minuakin tuo luuri kiinnostaa, mutta sama asia askarruttaa, pitää ottaa selvää...

17. Jay_S

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    LG L5
    Eipä osanut ketään neuvoa miten tuosta ääkköset löytyy. Tuli soiteltua muutama liike läpi ja mistään ei löytynyt halukkuutta asiakasta infota.
    No ostin Samsung Galaxy Spican, vaikuttaa ihan ookoolta tämäkin :)

Jaa tämä viestiketju