Lemmikkieläinketju

kartami

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
51   0   0
Reaktiopisteet
2369
Puhelinmalli
Xperia 5

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2238
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Näkyykö videossa tekijä? Järkyttävää toimintaa kerta kaikkiaan.
Saa nähä saavatko ikinä tekijää kiinni ja vaikka saavatkin tuntien Suomen oikeusjärjestelmän, päätä akalta silitetään ja noh noh eihän sitä noin saisi tehdä, tämä olisi tuomio.
Eläin ystävillä ja ehkä muillakin kansalaisilla saattaisi olla hieman toisenlainen kurinpito toimenpide jos kohalle sattuisi tuo akka.

Kalasaataja

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
625
Puhelinmalli
Xcover 3
Halpuis vähän tuo pakkanen, niin pääsis Rommiki töihin. Ei tarvis sisällä vötkistellä.
20191109_051200.jpg

Kalasaataja

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
625
Puhelinmalli
Xcover 3
Kyllä noihin lemmikkeihin kiintyy. Olen joutunut tähän ikään laittamaan monta koiraa multiin:cry:
Mulla ollu mettäkoiria, kaks auton alle ja yks junan alle. Yritän nyt pitää tuon suomenajokoiran kaukana teistä ja junaradasta. Karjalankarhukoira Vippe jäi puolitoistavuotiaana junan alle. Nyt ensmäinen ajokki.

Osama

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
436
Saa nähä saavatko ikinä tekijää kiinni ja vaikka saavatkin tuntien Suomen oikeusjärjestelmän, päätä akalta silitetään ja noh noh eihän sitä noin saisi tehdä, tämä olisi tuomio.
Eläin ystävillä ja ehkä muillakin kansalaisilla saattaisi olla hieman toisenlainen kurinpito toimenpide jos kohalle sattuisi tuo akka.
Saatu kiinni eikä tutkita sen enempää ku ilmeisesti vain tyhmä yritys tehdä menestyvä tiktok video. Luonnollisesti nimi ja osoite selvitetty saman tien ja perhe joutunut häirinnän kohteeksi mm kananmunien muodossa. Muu perhe varmasti tyytyväinen tytön toimintaan :)

Niin ja koiro kunnossa. Koiravideo aiheutti järkytystä sosiaalisessa mediassa – tapaus sai onnellisen käänteen

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2238
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Saatu kiinni eikä tutkita sen enempää ku ilmeisesti vain tyhmä yritys tehdä menestyvä tiktok video. Luonnollisesti nimi ja osoite selvitetty saman tien ja perhe joutunut häirinnän kohteeksi mm kananmunien muodossa. Muu perhe varmasti tyytyväinen tytön toimintaan :)

Niin ja koiro kunnossa. Koiravideo aiheutti järkytystä sosiaalisessa mediassa – tapaus sai onnellisen käänteen
Näin oli, luin itsekkin sen lehdestä ja onneksi se nyt tässä tapauksessa päättyi onnellisesti koiran kohdalta.
Sillä naikkosella on kyllä sellanen ajtuksen juoksu että en ihmette jos seuraava uutinen naikkosen tekemisistä on että nyt se sitten teki paistin siitä koirasta.

Kalasaataja

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
625
Puhelinmalli
Xcover 3
En ole katsonut koko koiravideota, ajatuskin oksettaa. Vaikka ois tekemällä tehty. Ihminen pystyy puolustautuun, ei lemmikki.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2238
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
En ole katsonut koko koiravideota, ajatuskin oksettaa. Vaikka ois tekemällä tehty. Ihminen pystyy puolustautuun, ei lemmikki.
Minä köhelö menin ja katoin sen, tässä on muutama yö melki valvottu ja minua se järkytti todella peljon, onneksi tuli helpotusta hieman kun selvisi että se olikin huomionhaku video.

Kalasaataja

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
625
Puhelinmalli
Xcover 3
Minä köhelö menin ja katoin sen, tässä on muutama yö melki valvottu ja minua se järkytti todella peljon, onneksi tuli helpotusta hieman kun selvisi että se olikin huomionhaku video.
Aikanaan kävivät muutamat tuossa rannassa koiria kouluttamassa aidanseipäitten kans. Eivät käyneet toiste, kun karjahdin ja kättäpitempää niille näytin. Poksautinki, ilimaan. Olivat must... eikäku rom..

Top Bottom