Lemmikkieläinketju

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2142
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Kyllä saa täälläkin tipsun kanssa lenkkipoluilla olla sydän kylmänä, on muutamilla hennoilla tytöillä/naisilla sellasia petoja remminpäässä että huh huh.
On amerikan bitbullia, sakemannia ja juuri niitä mitä käytäävät tappelukoirina.
Mulla on aina mukana koiraturvasuihke mutta siitä ei paljon hyötyä ole jos ja kun sattuu edes ehtimään suhauttaa ja sattuuko silmiin, mutta jos sattuu silmille niin siihen tokenee hyökkäys, ehtii edes jonkunmatkaa pakoon kun hurtta on hetken näkö ja hajuaistiton.
Kunhan tipsusta aika jättää ja olen siitä toipunut niin minä hankin sellasen koiran että minua ei pelottele lenkkipoluilla muitten hurtat.
Kyllä niin kyrpii tuo välinpitämättömyys että hankitaan sellasia petoja joita ei osata eikä pystytä hallitsemaan, tommonen 50-70 kilonen hurtta kun saa päähänsä raivokohtauksen muita koiria tai ihmisiä kohtaan niin kyllä tulee kun pulkka tommoset hennot ja vaikka rotevampikin naisimmeinen perässä.

tonttu

Supermoderaattori
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
7803
Puhelinmalli
Apple iPhone 8
Ite olen paininut elämäni aikana aika monen koiran kanssa ja ottanut luontoa pois noilta ärjyiltä.
Aina jäänyt voitolle vielä toistaiseksi.
80-luvulla tuli kasvatettua ja koulutettua monta koiraa.
Tällä viikolla viimeksi yksi kylän koira lenkillä tuli vastaan ja omistaja antoi sen uhota, puri sitten lopulta mua kämmenselkään mutta jäi kuitenkin toiseksi ja sai sen jälkeen vähän opetusta ja käskytystä.
Mutta noiden bitbullien kanssa en koskaan ala edes mittelemään tahdonvoimia tai voimia.
Jotenkin luulen että niiden kanssa jää toiseksi jos saavat hampaisiinsa otteen.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2142
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Ite olen paininut elämäni aikana aika monen koiran kanssa ja ottanut luontoa pois noilta ärjyiltä.
Aina jäänyt voitolle vielä toistaiseksi.
80-luvulla tuli kasvatettua ja koulutettua monta koiraa.
Tällä viikolla viimeksi yksi kylän koira lenkillä tuli vastaan ja omistaja antoi sen uhota, puri sitten lopulta mua kämmenselkään mutta jäi kuitenkin toiseksi ja sai sen jälkeen vähän opetusta ja käskytystä.
Mutta noiden bitbullien kanssa en koskaan ala edes mittelemään tahdonvoimia tai voimia.
Jotenkin luulen että niiden kanssa jää toiseksi jos saavat hampaisiinsa otteen.
Nuo bitbullin ne onkin niitä pahimpia petoja jos ne sillepäälle sattuu.
Niilläkun on se launtainen refleksi leuoissa että jos on kiihtyneessä mielentilassa tappelu menossa niin niillä menee leuat lukkoon ja sinä pysyy se mikä sattuu leukojenväliin ja mikä pahinta, ne ei tunne kipua, jos siitä jotenkin aikoo selvitä, turha muuta hakkaamista ja huutamista yrittääkkään kun jos joku kepakko saatavilla niin päähän ja hakata taju kankaalle ja vääntää leuat auki ja karkuun jos vielä pääsee,
tai jos jalat on vapaana niin polkasee selkärangan poikki, sillon on laulut laulettu siltä hurtalta.
Se ei ehkä käy ihan noin siinä tositilanteessa mutta jos ja kun sattuisi tuuria niin noilla keinoin siitä saattaa selvitä.

Janne76

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6502
Puhelinmalli
iPhone X
Kissoille saapu tänään satsi ruokaa Zooplussasta. Mitä muut palstan kissaihmiset syöttää kissoilleen? :)

image2.jpeg

image1.jpeg

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2142
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Viimeksi muokattu:

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
27   0   0
Reaktiopisteet
11685
Puhelinmalli
OP6
Kuva tärähti mutta hauska kyllä tää nuorempi kaveri kun pienestä pitäen ollut tällänen et aina kun tulee kotia jostain niin pitää tassua tulla pitämään kädellä jonkun aikaa. En kyllä tiedä mitä meinaa ?
IMG_20190725_185129.jpg

jaripi

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
431
Puhelinmalli
Lumia 950XL DS

A_T

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
38   0   0
Reaktiopisteet
168
Kyllä saa täälläkin tipsun kanssa lenkkipoluilla olla sydän kylmänä, on muutamilla hennoilla tytöillä/naisilla sellasia petoja remminpäässä että huh huh.
On amerikan bitbullia, sakemannia ja juuri niitä mitä käytäävät tappelukoirina.
Mulla on aina mukana koiraturvasuihke mutta siitä ei paljon hyötyä ole jos ja kun sattuu edes ehtimään suhauttaa ja sattuuko silmiin, mutta jos sattuu silmille niin siihen tokenee hyökkäys, ehtii edes jonkunmatkaa pakoon kun hurtta on hetken näkö ja hajuaistiton.
Kunhan tipsusta aika jättää ja olen siitä toipunut niin minä hankin sellasen koiran että minua ei pelottele lenkkipoluilla muitten hurtat.
Kyllä niin kyrpii tuo välinpitämättömyys että hankitaan sellasia petoja joita ei osata eikä pystytä hallitsemaan, tommonen 50-70 kilonen hurtta kun saa päähänsä raivokohtauksen muita koiria tai ihmisiä kohtaan niin kyllä tulee kun pulkka tommoset hennot ja vaikka rotevampikin naisimmeinen perässä.
Höpöhöpö näitä juttuja. ?

Kyllä ne isot ja vahvat koirat sopii naisille siinä missä miehillekin.

Ja muutenkin tässä ketjussa pientä legendaa pitbulleista ym.

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
4687
Puhelinmalli
Mate 10 Pro
Joo, ei se koiran koko tai rotu sitä määritä, minkälainen koira on käytökseltään. Omistajan osaamattomuus on syy koiran käytökseen. Paljon on pieniä koiria, jotka omistaja on päästänyt sellaiseen asemaan, että jos iso koira käyttäytyisi samoin, olisi aika nopeaa piikki niskassa.

• Tykkää
Reactions: A_T
Top Bottom