Lemmikkieläinketju

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4673
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Itse olen monesti ihmetellyt miten uroskoirilla riittää sitä pissaa merkkaamiseen tämän tuosta 😅mutta taitavat ”säästellä” rakon tyhjentämistä 🤔🤷‍♀️mitä nyt yhtä uroskoiraa ”seurannut”. Itsellä kun ei ole ollut kokemusta kuin nartusta.

Kalasaataja

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
228
Puhelinmalli
Xcover 3
Itse olen monesti ihmetellyt miten uroskoirilla riittää sitä pissaa merkkaamiseen tämän tuosta 😅mutta taitavat ”säästellä” rakon tyhjentämistä 🤔🤷‍♀️mitä nyt yhtä uroskoiraa ”seurannut”. Itsellä kun ei ole ollut kokemusta kuin nartusta.
Kyllähän se tuo Suomenajokoira herra jalkaa nostaa jatkuvasti, juuri jotain tulee. Merkkaamistahan se on. Postilaatikolla ko ite käy, niin koira käy kans jättämässä postia! Narttujaki on ollu.

Viimeksi muokattu:
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
47
Puhelinmalli
Sony m2
Koirat ovat olleet elämässäni mukana lapsesta lähtien ja olin armeijassakin koiramiehenä, eli metsäkeikoilla
koiran kanssa, joka etsi vihollisen jättämiä jälkiä.:)
Sitten koulutin oman Collien verovapaaksi (tietty pistemäärä tottelevaisuuskokeessa), kun silloin oli vielä koiravero. Puolustusvoimat olisi voinut ottaa koiran käyttöönsä kriisitilanteessa. (verovapauden ehto)
Yksi elämäni tärkeimmistä koirista oli Bordercollie Kessu, jota on tietyllä tavalla ikävä vieläkin, vaikka sen kuolemasta on jo varmaan 8 vuotta.:oops:
Erittäin viisas koira. Kuva hänestä:)

Liitteet

Top Bottom