1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Leffoja nokiaan?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jounipukki, 22/11/05.

1. jounipukki

jounipukki

Tykkäykset:
    1
    Moron,millähän ohjelmalla onnistuisi muuttamaan leffat sellaseen muotoon ja kokoon että ne sopisi symbian puhelimeen?Entä miten saa puhelimesta koneelle bluetoothin kautta laitetut videot näkymään,kun pelkkä ääni kuuluu?

2. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    smartmoviella 3gp muotoon. Löytyy my-symbian.comista tai googlesta.

Sen mukana tulee convertteri sekä ohjelma millä toistaa niitä kännykällä.

3. demos Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    40
    Vahan aikaa pahkailin itsekin - mutta se onnistuu Nokia PC Suiten multimedia playerin kautta. Tarvitset aika reilusti muistikorttitilaa kuitenkin.

4. WS

WS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Smartmovien converter ei muuta tiedostomuotoa, vaan resoluutiota. Mukana tulee kodekit, joilla pystyy katsomaan DivX jne. muodossa olevia leffoja.

5. Finlander

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    ZTE Blade
    Tuolla ohjelmalla tulee vaan aika huonolaatuista jälkeä.

6. storaenso

Tykkäykset:
    0
    Xilisoft 3GP Video Converter

Xilisoft 3GP Video Converter tollasella minä olen videoita kääntänyt

7. leopoika

Tykkäykset:
    0
    avs video converterilla tulee parasta kuvaa/ääntä mutta tilaahan se laatu vaatii..

8. ZeLL

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Oneplus One
    Canoplus Procoderilla myös kääntyy pienistä videopätkistä pitkiin leffoihin kännykkään.. Siittä on netissä triali olemassa jolla ei oikeen käännä mitään.. Torrenttina sekä DCllä varmaankin löytyy mutta warez on lakien vastaista ja mehän emme tee semmoista :]

9. Zomeone

Tykkäykset:
    0
    Esimerkiksi Real one playerillä voit katsoa 3gp-muodossa olevie videoita.

10. mukkeli

Tykkäykset:
    0
    Mistähän mahtaa johtua, kun mulla on toi smartmovie ja yritän sillä kääntää jotain leffaa, niin siihen tulee tällänen ilmotus:

The video cannot be opened
    Please make sure following conditions are met:
    1) Path to file, and its filename contains only ASCII characters.
    2) You have installed codec needed to open this video format.

? ? ? ? ?

11. lenny

Tykkäykset:
    0
    Veikkaisin mitä suuremmalla todennäköisyydellä vaihtoehtoa 2). Varsin yleinen vika etenkin p2p-imuroiduilla leffoilla.

12. Kanttori

Tykkäykset:
    0
    Simpsoneja 6270:n?

Olen ymmärtänyt että 6270 pystyy toistamaan .3gp ja .mp4 muodossa olevia videopätkiä. Kun tässä nyt on 320x240 resoluutioinen näyttö, niin missä koossa noiden videoiden tulisi olla, jotta katselunautinto olisi maksimaalinen? Pystyykö tämä pyörittämään 320x240 resoluutioista kuvaa? :O

Xilisoft 3gp video converterilla olen koettanut vääntää noita 320x240 resoluutiolle, mutta ohjelma ilmoittaa vaan että: "failed". Muille resoluutiolle muuntaminen kyllä onnistuu tuolla em. ohjelmalla. Eli miten saan tehtyä 320x240 kokoista 3gp tai mp4 videota? Vai onko tyytyminen pienempiin?

13. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    Re: Simpsoneja 6270:n?

jos saat esim puoleen tosta resoluutiosta, niin silläkin laatu on varmasti vähintään tarpeeksi hyvä liikkuvaa kuvaa varten

14. Kanttori

Tykkäykset:
    0

Hmm, ainakin tästä näytöltä katsottuna nuo näyttävät kovin "suhruisilta". : / ilmeisesti niitä ei juurikaan paremmiksi saa?

Miksiköhän tämä Xilisoft converter muuttaa nuo kyllä mihin tahansa kokoon, joka on valmiina tuossa, paitsi 320x240. 352x288, 176x144 kyllä toimivat..

15. mukkeli

Tykkäykset:
    0

Kertokaa joku, että mistä saan ladattua DirectShow Codecin, kun tuo SmartMovie ilmoittaa avatessa leffaa, että "please make sure you have installed DirectShow codec for this video file type" ? Vai missä lienee vika..?

16. foba

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N8
    Hankin tässä vähän aikaa sitten SmartMovie 2.76. Ongelmana on että kun yritän convertaa, ohjelma tekee työn johonkin 99% asti sitten se pamauttaa "haluatko keskeyttää convertamisen?"-kysymyksen ja jos valitsee "ei" niin silloin se kysyy sitä uudelleen eikä voi käytännössä painaa kuin kyllä ja sen jälkeen se heittää jonkin virheraportin ja ohjelma "crashaa" ja heittää tekemässä olevan tiedoston pois. Olen lukenut ohjelman "usein kysyttyjä kysymyksiä" ja sain sellaisen kuvan että minun pitäisi asentaa tietokoneeseen DivX-codecit uudelleen?
    (Noin 1/3 videoista pystyy convertamaan ilman ongelmia, aikaisemmin ohjelma väitti myös että se video jota olin convertamassa oli jo olemassa ja kysyi "haluatko korvata sen". Jos painoi kyllä niin päästiin taas kysymykseen "haluatko keskeyttää". Nykyään se vain keskeyttää itsestään.)

Mitä pitäisi tehdä? Lataanko codecit uudelleen, ja jos niin mistä? Itse en ole tähän koneeseen ladannut codeceja, vaan isä on yleensä ehtinyt aina ensin.

Tämä sama viesti on myös Series 60 ohjelmat keskustelussa
    Ps. sori huono selitys

17. Jani_P

Jani_P

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    OnePlus One
    Ja onnistuu myös BSPlayerillä, MPC:llä, QCD:llä jne. Itselläni on asenettuna FFD Show ja Quick/Real Alternative, joten ilmeisesti joku noista kodekeista osaa tuon purun, kun kerran sain toimimaan joka soittimessa.

18. McMullet

Tykkäykset:
    0
    www.divx.com ja sieltä vaan sit lataat uudet.

19. foba

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N8
    Eipä auttanut. Asensin codecit. Yritin convertaa yhtä videopätkää mitä en aiemmin onnistunut convertamaan. Ei onnistunut tälläkään kertaa. Alkaa neuvot ja vinkit loppumaan, mitä tehdä?

Niidenkin mitä saa converrettua laatu on aika vaihteleva. Joskus tulee hyvälaatuista jälkeä ja niin että video näkyy kokoruudulla, joskus tulee hyvää jälkeä mutta videota koristaa isot mustat palkit ylä- sekä alapuolella, tai sitten tulee jompaa kumpaa edellämainittua huonolla kuvanlaadulla. Onko vinkkejä ja neuvoja jotka takaisivat paremman laadun? Kumman convertaa, mahdollisimman hyvälaatuisen esm 300mb vai hiukan huonomman 200mb? Molemmat videot ovat tietokoneen näytöllä samantasoiset toinen hiukan pienempi ja kyseessä siis aivan sama video avi tiedostona. Mikä määrittää sen että jotkut ovat kokonäytön kokoisia ja jotkut ovat pienempi kokoisia ja niissä on ne mustat palkit?

20. Robban88

Tykkäykset:
    0
    Re: Xilisoft 3GP Video Converter

Iselläni on tuo nokian 6270 malli ja samaisella ohjelmalla olen convertannut, mutta kun yrtiän siirtää tiedostoa puhelimeen se herjaa "toimintoa ei voitu suorittaa loppuun", mikä vikana? Pitääkö se siirtä jonkun ohjelman kautta? Itse vaan"heitin" sen sinne muistikortti kansioon

Jaa tämä viestiketju