1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Laturit?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja MeM, 22/11/05.

1. MeM

Tykkäykset:
    0
    Kertokaas millä kaikilla latureilla tätä 6230i:tä voi latailla. Mulla on kasapäin vanhoja Nokian auto-/verkkolatureita ja olis kiva tietää että tekeekö niillä enää mitään...

2. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kaikilla Nokian omilla latureilla, joissa on oikean kokoinen latauspistoke olen omia puhelimiani lataillut ja muuta eroa en ole käytössä huomannut kuin että vanhat "hidaslaturit" antavat pidemmän potkun akulle...

3. JT-Net

Tykkäykset:
    0
    Tarkat mallit lienevät ACP-7E, ACP-9E, ACP-12E, AC-1E, LCH-12. Olisin linkannut suoraan Nokian sivuille, mutta näköjään "uudistaneet" sivuja (huonompaan suuntaan kylläkin...), kun ACP-7E:täkään ei enää listata lainkaan akuissa ja latureissa. Nokia.Co.Uk tarjosi lisätarvikkeille monin paikoin not foundia, ilmeisesti päivitystä meneillään...

4. MeM

Tykkäykset:
    0
    Elikkä LCH-9 ei toimi 6230i:n kanssa...?

5. jaska915

jaska915 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
    Toimii.

6. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Kokeile... jotku ei ole kuitenkaan orkkiksia, niitten malleja ei tiedä, että mitä se edes muistuttaa.

7. Mrgentle

Tykkäykset:
    0
    Nokian suurimpia vahvuuksia on just toi, että kaikkiin nokialaisiin käy samat laturit..joka torpasta löytyy laturi. Samsungin kanssa vasta tajusin miten uskomattoman tärkeä asia se on..tosin ko. puhelimessa oli melko säälittävä akku muutenkin..

Mä kyllä vannon Nokian nimeen.
    Kun on jotain muuta luuria käytelly ni fiilis on kyllä ku himaa tulis kun nokiaa räplää. Toi perinteinen "luettelo" käyttöjärjestelmä on mun mielestä niin selkeä ja looginen..Mulla oli tommonen 3230, siinähän on se uuden tyyppinen järjestelmä. Ei siinäkään kyllä sinänsä moittimista ole, mutta nyt kun ostin 6030 luurin, niin täytyy sanoa että tykkään enemmän tästä käyttiksestä. Tää oli jo sillon 5110 aikoihin, vieläkin valikon järjestys sama..sitä osaa käyttää vaikka unissaan.

Jaa tämä viestiketju