1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Laturista CST-61

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja J.J-75, 3/12/06.

1. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Mihin kaikkiin Sonyerkkeihin tuo malli käy? Yks tyttönen toi mulle kouraan laturin ja ei tehny mitään sillä kun ei toimi sen omassa (sen puheitten mukaan 800 sarjan joku malli)... Olin hiukka ihmeissään. Ei siinä vikaa varmasti ole, mutta käykö siis mihin puhelimiin? Kävin valmistajan sivuilta katsomassa, mutten kyllä tullu hullua hurskaammaksi. 75 ja 60 ehdotetaan googlessakin, mutten kyllä silläkään mitään löytäny fiksua. Kyllä, tuo vaikuttaa olevan jonkinlainen matkalaturi... Ainakin nokialaisillahan on aina mokkuloita ja murikoita paketin mukana vakioalkuperäsiä. No mutta, kertokaas jottain, jos tiedätte?

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    CST-61??? edes SE:n sivujen haku ei tuollaista laturityyppiä löydä. CST-75 ja CST-60 kylläkin löytyy ja siihen sopii mm. K800i, K750i, K610i, Z5x0i, Z610i, W8x0i sarjat jne. eli oikeastaan kaikki uusimat puhelimet. CST-60

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Juu, sellanen löytyy ja oli tullu kuulemma pakkauksen mukana. K800i heh... on se 61, oli pakko kattoa vielä, onkohan tullut nyt Sonyerkin mukana jotain kumman ylimäärästä? hmm... heheh

Sitä mäkin ihmettelin kun sivuille menin 60 ja 75 löytyy, muttei missää tuota 61. En ole itse kokeillu, mutta tää tyttönen jolta sain, sanoi ettei se sovi laturinreikään. Pitää kyllä huomena mennä vertailemaan lisää. Ihan 60 näkönen onkin. Kannattaa katsella itse kukanenkin laturin pohjia mitä sielä lukee oikeen.

4. ocean

ocean

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE p1i, x1i, HTC Desire Z, Elisa
    Herran pieksut, Googlestahan sen vastauksen nimenomaan löytää. Kyseessä on siis laturi, jolla ladataan bluetooth-headsettejä. Eli toisinsanoen siinä on vain varsinaisen laturin toinen kiinnikeklipsu ja kaksi liitinnastaa.

(lähde löytyy täältä, ja kuva tästä.)

5. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Aloin kattomaan vaan tuolta mistä jussikin... mjaa... tuleekos puhelimen mukana tollanen headset? Miksiköhän laturi oli matkassa.... pitääkin kysellä. Hyvä että selvisi. Sen takia tuo siis hämäsi. hmm... kaikkee sitä näkee.

6. ocean

ocean

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE p1i, x1i, HTC Desire Z, Elisa
    Jesh, muistaakseni jossain puhelinliikkeessä kattelin noita uusia bt-hf-masiinoita, ja siinä pisti silmään tuo laturi. En sitten tiedä, voiko tuolla ladata puhelinta normaalisti?

Jaa tämä viestiketju