1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Lanso A6 (bluetooth)

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja wta, 23/8/05.

1. wta

Tykkäykset:
    0
    Oisko kenellekään kokemuksia tuollaisesta bluetoothtista. On melko halpoja ja ajattelin ostaa, mut mikäli on ihan kakkoja niin...

Entä oisko muita halpoja bluetoot handfreetä, hintaluokkaa ~35 €?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Joutu vähän Googlettaan kun ei ollut linkkiä, muistuttaa kovasti Suomessakin myytävää Bluetrekin BT hfää, minulle ei aivan selvinnyt millaisella kokoonpanolla tuota Lansoa myydään, jollain USB laturilla?
    Eikä myöskään selvinnyt kuka sitä tuo maahan, Huutonetissä joku noita tuntui kauppaavan alk. 29e

3. wta

Tykkäykset:
    0
    Ju itseasiassa tuolta huuto.netistä mä sen bongasinkin ja se samainen kaeveri myy niitä ilman huutojakin 36 € suoraan kotiin. Oiskohan tuollainen mistään kotoisin?

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Niin millainen laturi siinä on, ulkoisesti laite ainakin muistuttaa ihan pätevää vehjettä.

5. wta

Tykkäykset:
    0
    "Uses the travel adapters and USB chargers from the PC "
    Noin lukee sen huuto.netin kuvauksessa, eli kai siinä on erillinenkin laturi. Tilasin tuollaisen, katotaan nyt toimiiko ja miten toimii.

6. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Mulla oli tuollainen. On tasan niin hyvä kun alle 40e vehkeeltä voi odottaa, mun korvaan ei sopinut ollenkaan - malli siis suoraan sanottuna p*rseestä, vaikka näyttääkin asialliselta kuvassa.
    Parhaiten toimi Samsung D500 kanssa tuo(ja parhaiten ei tarkoita lähelläkään täydellistä), T68i kanssa sain toimimaan vain satunnaisesti.
    Vaikka laitteet oli paritettuna niin tuo yhteyden muodostuminen lanso <-> puhelin välillä pätki pahemman kerran välillä.
    Mukaan tulee piuha jonka saa kiinni joko usb -porttiin tai mukana seuranneeseen muuntajan näköiseen joka sitten toimii ihan tavis pistorasiassa.

7. wta

Tykkäykset:
    0
    No voihan viddu, jos ei toimi kunnolla. Itsellä on 6230 ja voin laittaa kokemuksia sitten kunhan pääsen kokeilemaan noita kimpassa.

Jaa tämä viestiketju