1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

langaton lompakko ja tehtävälista

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Conda, 15/8/02.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko jollekin ollut käytännön hyötyä niistä ja käyttääkö joku niitä säännöllisesti?

2. Jarg

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Tehtävälistan hyödyllisyys ja käytännöllisyys ei mulle ole oikein auennut... Langattomassa lompakossa se "omat merkinnät"-feature olis tosi kätevä jos se vaan toimis. Mulla 6510:ssä (v4.06) se ei ainakaan peuhaa ollenkaan. Mulla on siis tämä vanha lompakon suojakoodiin liittyvä ongelma.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Nojoo - kyllähän hyödyt vähän marginaalisia on, varsinkin tässä tehtävälistassa... mutta:
    Tehtävälista; olen käyttänyt sitä muistilistana, jonne pistän todellakin muistiin asioita joita tulee tehdä. Ongelmana on vain ettei ihan kaikkia pikkuasioita tule merkittyä jä tällöin homma menettää hieman merkitystään. Asioiden priorisointi (melko tärkeä - tärkeä - erittäin tärkeä) on mielestäni lähinnä huvittavaa.
    Lompakko; tämä onkin jo jonkin verran hyödyllisempi. Olen laittanut sinne muistiin esim. tilinumeroitani, luottokortin numeroita etc. jotka voi sieltä ottaa muistin tueksi, jos joskus tarvitsee. En kylläkään ole tehnyt mitään wap-ostoksia (ja tuskin koskaan teenkään), joten hyöty jää tietysti vähän puolitiehen.

Jaa tämä viestiketju