1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Laadukas puhelin n. 300€

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja vili-vilperi, 1/8/09.

1. vili-vilperi

Tykkäykset:
    0
    Alkaa toi vanha SE Z550i oleen sen verran heikossa kunnossa että uutta puhelinta alkaisin tarvitsemaan. Ostopäätöksen helpottamiseksi aattelin hieman kysellä täältäkin asiantuntijoiden mielipiteitä. Koska puhelimen hankinnalla ei ole hengenhätää niin myös myyntii tulevia malleja saa ehdottaa.

Tärkein vaatimus puhelimelle olisi siis se että se on laadukas ja kestävä. Nitisevät ja muutenkin rimpulat puhelimet eivät minua kiinnosta. En tarvitse QWERTY-näppäimistöä, joten se tekee puhelimesta vain turhan ison minun käyttööni. Muita toivomiani ominaisuuksia ovat:

- Hyvä akku
    - Nopea softa
    - GPS
    - WLAN
    - Toimiva selain, jolla nettisivujen selaaminen onnistuu edes kohtuullisesti
    - Kamera salamalla, ei tosin tarvitse olla aivan huippuluokkaa

Joistain edellä mainituista ominaisuuksista olen valmis tinkimään jos puhelin on muuten tukeva ja laadukas, eikä hinta hirveästi yli tuon 300 euron.

Tässä muutamia vaihtoehtoja joita olen jo katsellut:

- Nokia E66
    - Nokia N79

Markkinoille tulevista malleista olen katsellut näitä:

- Nokia E52/(E55)
    - SE C903

Kaikki kommentit edellämainituista puhelimista ja toki myös muista malleista otetaan vastaan mielellään. :)

2. kahvis

Tykkäykset:
    0
    Itselläni olisi vastaavan lainen puhelin kanssa haussa, mielusti joku muu kuin symbian (nokiat rupeaa jumittamaan), mutta tarpeeni olisi itselläni lähinnä 3,5mm plugissa ja kohtuullisessa kamerassa. Sonyericssonit kiinnostaisi, mutta niistä monesta puuttuu tuo 3,5mm plugi. Hinta alle 300e

3. Juicce

Tykkäykset:
    0
    Sonyerkeissä 3,5mm liitin on usein kuulokejohdossa, eli omien kuulokkeiden käyttö kyllä onnistuu. Ja jos ei halutussa mallissa liitintä ole (tai siis paketissa mukana tulevissa kuulokkeissa), myy erilaiset halpaputiikit vastaavia sovittimia muutamilla euroilla.

4. kahvis

Tykkäykset:
    0
    mites näistä ericssoneista, kun en pääse ihan näihin malleihin sisälle:

c901, c902, w902, c702 (a-gps), muita?

kaikki aika samantyyppisiä nopealla ominaisuus vilkaisulla ym. ja mites nuo c901 ja c902, kumpi on uudempi malli? numeron perusteella c902, mutta sonyericssonin sivulla pitäisi puhelimet olla "uutuus järjestyksessä"...

5. Nokia1991

Tykkäykset:
    0
    Osta N79, itelläni on ainakin toiminut moitteettomasti.

6. vili-vilperi

Tykkäykset:
    0
    Olen tässä katsellut eri vaihtoehtoja ja tuntuu että kaksi puhelinta on ylitse muiden. En vain osaa päättää kumman niistä ottaisin. Puhelimet ovat:

- SE W715
    - Nokia E52

Puhelimet ovat melko erilaiset, mutta samaa hintaluokkaa ja molemmista löytyy haluamani ominaisuudet. Nokiassa kiehtoo sen ohuus ja jämäkältä näyttävä rakenne. SE:sta taas mulla on ollut hyviä kokemuksia ja W715 on mielestäni tyylikkään näköinen puhelin.

7. mixutti

Tykkäykset:
    0
    Nokia 5800 jos haluut kosketusnäyttö puhelimen

Jaa tämä viestiketju