1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kytkypuhelin pilalla, mistä jelppiä?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja BAS, 26/4/07.

1. BAS

Tykkäykset:
    0
    Eli kytkypuhelin on ollut kohta puolitoista vuotta käytössä, ja nyt tarpeettomaksi jäänyt luuri oli lainassa eräällä "luotettavalla" taholla.
    No laskut kyllä hoitui ihan ok, mutta ilmeisesti käyttäjä himoitsi omaa korttiaan puhelimen sisään, ja oli aktiivisena kaverina netistä saatujen ohjeiden perusteella koittanut harrastaa macgyver-toimintaa ja purkaa tee-se-itse-miehen elkein lukitusta. Ilmeisesti muutama väärä koodi koskautui, ja luuri taisi mennä melkoisen jumiin.

Onko nyt sitten mitään muuta tehtävissä kun alkaa sitomaan kyseistä luuria verkonpainoksi kesää odotellessa?

2. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Takuuhan tuosta luurista meni kun sitä itse yritti purkaa. En tiedä siitä näkeekö tuon huollossa että on yritetty avata sitä itse, kokeilisin kuitenkin viemällä sen huoltoon ja kertomalla että puhelin meni itsestään jumiin. Luulisi että kuitenkin omalla kustannuksella sen saisi vielä avattua käyttökuntoon huollossa.

3. BAS

Tykkäykset:
    0
    Joo, omaa lompakkoahan omasta tyhmyydestä sakotetaan, mutta toisaalta... paljonko kannattaa enää puolitoista vuotta vanhasta luurista pulittaa, jos uusia saa jo ilman kytkyäkin tyyliin puolellatoista sadalla...

Eikä tällaista kannata varmaan lähteä myymäänkään mihinkään, kun kukaan ei tee hittojakaan hiljaisella luurilla...

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Riippuu nyt puhelimesta, mikä on...? Huollon kautta lähdet asioita hoitamaan. Rahat kannattaa pyytää siltä luotettavalta tahdolta macgyveriltä luonnollisesti tuohon touhuun. Riippuu tietty minkä arvonen kapistus on kyseessä, kannattaako lähteä edes huoltoon viemään. Että kaverisi voisi maksaa kapineen sulle ja sen jälkeen on sen ongelma mitä se sillä tekee. Tai toinen vaihtoehto on, myy se palstoilla rehellisesti romuna pois. Saat edes jotain.

Kyllä mun mielestä jokasella pitäs olla oikeus painella niitä nappuloita kun haluaa, jos puhelin jumiutuu kokeilusta niin että vaurioituu, pitäisi ne varoituksen sanat lukee niiden numerosarjojen ja toimintojen ohessa käyttöoppaassa, mitä ei saa painaa, erikseen. Sulla on kuluttajana täysoikeus luulla näin saavan tehdä, kun ei ole erikseen käyttöoppaassa kielletty. Tai saattasin näin ainakin alkaa tappelemaan asiasta. En ole vielä viitsinyt kyseisen asian eteen kokeilua tehdä, mutta kaikkea muita asioita tässä elämässä on ihan tarpeeksi kokeiltu, ja hyvin ovat menneet läpi kun osaa ja jaksaa vaatia. Tää on mun mielipide ja jokanenhan tekee mitä parhaaksi näkee koneillaan ja laitteillaan.

5. BAS

Tykkäykset:
    0
    Jos olisin nainen, niin vetoisin siihen että puhelin on kulumisen jälkeen tullut erittäin epäsiistiksi, ja haluan ehdottomasti toisen sävyn puhelimeen... En tiennyt sen kulumisen muuttavan uutuuden kaunista kiiltoa!

Ja mitä tulee agentilta perimiin summiin, niin tuskin olisi "perikunta" kovinkaan iloinen jos mies mustissaan kera kukkakimppujen menisi perimään matkapuhelimen huoltokuluja... :S

6. kimmo Vieras

Tätä nyt enää ymmärtänytkään(miksi siis postaankaan), silti sitä mieltä, että jos kaverisi on tuon puhelimen tiltin aiheuttanut, niin hän olkoon korvausvelvollinen.
    En ymmärrä mihin tässä kohtaa kukkakimppuja tarvitaan.

7. BAS

Tykkäykset:
    0
    Kuollut.

8. Peppokani Vieras

Siitä vain perikunnalle laskua rustaamaan.

9. kimmo Vieras

No joo, ekasta viestistäsi tuota ei voinut tietää, seuraavasta toki.
    En vaan halunnut "uskoa" asiaa.
    Mitä varsinaiseen ongelmaan tulee, niin itse odottaisin reilut puoli vuotta, jotta saisin operaattorilta "unlockcoden".
    Et nyt sano missään, mikä puhelin kyseessä, lähteekö käyntiin, mitä herjaa jne. Nuo tietämällä olisi helpompaa.
    Näillä tiedoilla ottaisin itse yhteyttä operaattoriin ja selittäisin asian. Heidänkin eduissa on, että kytkyluuri toimii.

10. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    miten kytky voi olla puolitoista vuotta vanha? höpö höpö

11. jugih

jugih Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    52
    Puhelinmalli:
    iP 6S 64Gb
    Aivan..?

12. BAS

Tykkäykset:
    0
    Joo, ei puolitoista vaan sitä on puolitoista jäljellä, vähän vajaa... Lokakuussa otin luurin...

Jaa tämä viestiketju