1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kytkyn purku?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja petriw, 24/10/08.

1. petriw

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Jos Tytn II puheklin on saunalahti kytky puhelin saako sen purettua jos puhelin vaihtaa omistajaa?
    Myynnissä on erilaisia sim lukituksen purkukoodeja tai sim-välipalikoita, mutta toimiiko ne vai voiko saunalahti purkaa tälläisessä tapauksessa lukituksen?

2. K@rtsa Vieras

0   0   0

Eikös saunalahden puhelimet ole sim vapaita? ainakin mulla oli ja toimi kaikilla operaattoreilla eikä mitään purkukoodia eikä muuta hässäkkää tarvi, itse kytkypaketti sopimusksesta et pääse vaikka puhelimen myyt.

3. petriw

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Tilanne on se että olisin ostamassa puhelinta ja nykyinen ostaja ilmoittaa sen olevan Saunalahti kytky puhelin. Voinko siis ostaa puhelimen ja käyttää siinä DNA korttia?

4. Macpilot

Macpilot

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Xperia Mini & iPhone + some even older shit
    Kyllä mulla ainakin pelaa Sauniksen "kytky"-TYTN II Sonerankin kortilla, eli ei ole sim-lukittu.

5. K@rtsa Vieras

0   0   0

Alkuaikoina saunalahdella taisi olla sim lukittuja puhelimia? mutta nykyjään kaikki sim vapaita, eli toimii kaikilla sim-korteilla

Jaa tämä viestiketju